הלוואות בערבות מדינה: יבוא ריהוט משרדי – הכי מקצוענים סל יועצים

בעל עסק ותיק של ריהוט משרדי, נזקק לקבל הלוואות בערבות מדינה להרחבת העסק ושיפוצו, העסק מספק ריהוט משרדי כגון שולחנות למנהלים, לחדרי ישיבות, כיסאות למנהלים ועובדים, כיסאות ללקוחות פרטיים ועוד.

יעקב אלון | סל יועצים

מי זכאי לקבל הלוואות לפתיחת עסק?

תקציר התכנית העסקית לריהוט משרדי שהוגשה לצורך קבלת הלוואות בערבות מדינה:

ריהוט משרדי: קורות חיים והפעילות העסקית:

זהו יזם שעבד במשך שלוש שנים כמנהל מכירות נגרייה יצרנית בתל אביב, היזם הצטיין במכירות בנגרייה והחליט לצאת לדרך עצמאית ולפתוח חנות בתל אביב

ריהוט משרדי: הרעיון העסקי:

היזם החליט לפתוח חנות למכירת ריהוט משרדי ללקוחות עסקים וגם ללקוחות פרטיים, כאשר ריהוט משרדי הוא ציוד נדרש לעסקים, ברגע שחברה קולטת עובד היא מיד רוכשת שולחן, כיסא, כמו כן ריהוט משרדי משמש ללקוחות לצורך מתן “שואו” ללקוחות בכדי להפגין את חוזקו של העסק, מכאן אנחנו מבינים שישנם בעלי עסק שמוכנים לבצע השקעות גדולות ברכישת ריהוט משרדי יוקרתי בכדי למתג את העסק שלהם בפני לקוחותיהם, ומכאן באה דרישה למוצרים מיוחדים ויקרים בתחום ריהוט משרדי .

לעומתם לקוחות פרטיים מעוניינים לרכוש ריהוט משרדי לבית שהדגש שם הוא על נוחות, איכות המוצר, ופחות חשוב ללקוח פרטי אם הריהוט המשרדי שהוא רכש הוא יפה, זה חשוב אבל הלקוח הפרטי אינו מוכן לשלם על ציוד יותר יפה. אלא כפי שרשמנו ריהוט משרדי איכותי ונוח. לקוחות פרטיים הם עדיפים על בעל העסק על פני הלקוחות העסקיים, משום שהרווחיות אצל הלקוחות הפרטיים היא גבוהה יותר, כאשר לקוח פרטי נכנס לחנות הוא מקבל מחירון גבוה, כי הניחת העבודה של בעל העסק היא שכוח הקניה של הלקוח הפרטי הוא נמוך, הוא לא קונה כמות גדולה כמו הלקוח העסקי, ולכן הלקוח ירכוש את הכיסא המשרדי, או השולחן המשרדי אם המחיר יניח את דעתו, כי הלקוח הפרטי אינ ו יודע הוא יוכל למצוא כיסא כזה כמו שהוא מצא עכשיו ואין לו חשק להתחיל ולהסתובב בשביל לקבל הנחה של חימשים שקלים, כמו כן המיקום של החנות הוא מצוין ונמצא במדרחוב חדש ששופץ והוא הומה אנשים במשך כל שעות הפעילות העסקית שהיא מהבוקר ועד שעות הערב המאוחרות מאחר והמקום הוא מקום בילוי שאנשים יושבים שם לשתות קפה להנאתם, או לאכול עוגה, ולהינות מהסביבה הנאה והיפה. זהו מקום בילוי לכל הדעות.

ריהוט משרדי: המוצרים של בעל העסק:

  • כיסאות משרדיים.
  • כיסאות מנהלים.
  • כיסאות למזכירה.
  • כיסאות לעובדים.
  • כיסאות לאורחים.
  • שולחנות מנהלים יוקרתיים.
  • ארונות לקלסרים.
  • ספריות.
  • עמדות מחשב.
  • שולחנות למעבדות.
  • שולחנות לחדרי ישיבות.

החנות נמצאת בעיר גדולה והיא פונה למדרחוב, החנות היא פינתית ויש בסביבה בתי קפה, מאפיות לחמים, מסעדות מכל מיני סוגים, קניון גדול בקרבת מקום, משרדים של מוסדות ידועים, חברות השקעה פיננסיות, עורכי דין ידועים, ועוד מבנים ציבוריים גדולים שמושכים קהל רב לחנות. כמו כן האזור עבר פיתוח רציני ביותר וכעת כל הסביבה נראית חדשה ונעימה.

ריהוט משרדי: הרווחיות של העסק:

העסק עובד עם רווח גולמי של 45%

ריהוט משרדי: תכנית ההשקעה (כולל מחזור חובות)

לאור השינוי הסביבתי שהתחדש, החנות נראית מיושנת ואינה מתאימה לחזות המהודרת של הרחוב החדיש, כמו כן מאחר ומדובר בקהל פרטי שמסתובב באזור נדרש היה לבצע שיפוץ יסודי, על מנת להתאים את החנות לאופי של שאר החנויות בסביבה החדשה (“פיאצה” – מדרחוב) . כמו כן נדרש היה לרכוש ולהתקין שלט גדול שיבליט את המוצרים שהחנות משווקת, כמו כן נדרש היה לרכוש לחנות וטרינות חדשות ויפות, לשפץ את מערכות החשמל ומיזוג האוויר לחנות, לרכוש ביבוא כיסאות משרד ששם הרווחיות של בעל העסק נמוכה, ולכן ההלוואה בערבות מדינה היא לצורך הגדלת המלאי הזמין ללקוחות פרטיים שעוברים במקום ומעוניינים לרכוש מוצרים ולקחת הביתה. מטרת נוספת של ההלוואה היא לשחרר הלוואות מול פיקדונות קיימים בחשבונות, ובכך להקטין באופן משמעותי את היקף ההלוואות בבנקים – אין שום צורך בהלוואות מול פיקדונות כפי שקיים בחשבונות של היזם

ריהוט משרדי: לקוחות העסק:

משרדי עורכי דין מהמפורסמים בישראל, רשויות ממשלתיות, חברות יצרניות, יבואני מכוניות, משרדי ממשלה, שגרירויות של מספר מדינות, משרדי אגודות ספורט ועוד.

ריהוט משרדי: ההכנסות של העסק לאחר קבלת ההלוואה:

היום המחזור עומד על 130 אלף ש”ח עקב השיפוץ ייכנסו לקוחות פרטיים חדשים רבים שגם הרווחיות שלהם תהיה גבוהה יותר.

המחזור המינימלי החודשי לאחר קבלת הלוואה לעסק וביצוע השיפוץ יעמוד על 200 אלף ש”ח

780,000 + 1,200 = 1,980

מטרת ההלוואה לממן את ההפרש בין תשלומי הלקוחות לתשלומי הספקים שעומד על 60 יום לפחות.

מהן הלוואות בערבות מדינה בתכל’ס? לטובת קוראי הכתבה:

בתכל’ס הלוואות בערבות מדינה ניתנות לשני סוגים של יזמים, יזמים שמעוניינים להרחיב את העסק שלהם, לשפץ אותו, לרכוש מלאי ולקדם את העסק כמו יבואן של ריהוט משרדי, הלוואת בערבות מדינה מצטיינות בריבית נמוכה בהתאם לכללי הלוואות בערבות מדינה, משך זמן החזרי הלוואות בערבות מדינה היא חמש שנים ומתאימה לכל בעל עסק, צריך להבין שחמש שנים הוא הזמן התקני המומלץ להחזרת הלוואות בערבות מדינה והלוואות לעסק בפרט, ומדוע? משום שהחזרים של יותר מחמש שנים גורמות לבעל העסק להרגיש שיש לו הרבה כסף שאינו שלו, והוא עלול להסתבך, ניתן תמיד לצפות שעסק יפעל חמש שנים בצורה טובה כמו שהוא פועל היום, בנוסף יש לשים לב שרק הלוואת בערבות מדינה מאפשרות את השהיית תשלומים ממועד קבלת הלוואות בערבות מדינה למשך גרייס של שישה חודשים, לדוגמא בעל העסק שלנו שהוא משווק ריהוט משרדי יגדיל תא המלאי שלו, יבצע מכירות ארוכות טוב ללקוחות עסקיים, ויקבל את התשלום לאחר שוטף פלוס שישים ימים או תשעים ימים, כלומר אנחנו מדברים על קבלת תשלומים מלקוחות רק בעוד שישה חודשים ממועד קבלת ההלוואות בערבות מדינה, דבר שהא תואם את התנהלות העסק, תתארו לכם שבעל העסק היה מתחיל להחזיר את ההלוואות מיד עם קבלתן, ואז בעצם ההלוואות שהוא היה מקבל היו הרבה יותר קטנות משום שהוא לא היה מקבל הכנסות עדיין ומשלם הוצאות החזרי הלוואות לפני.


אפשר להתרשם כאן מסיפורי הצלחה של סל יועצים.

ניתן ליצור קשר להתייעצות עם יעקב אלון,

מנכ”ל,

בטלפון 050-762-7623 או למלא פרטים כאן ונחזור אליך מיד

**

בסיפורי לקוחות שאנחנו מביאים אליכם, אנחנו דואגים לשמור על חסיונם של לקוחותינו, ולכן אנחנו לא נותנים פרטים מזהים של הלקוח, מדובר על סודות עסקיים, שיטות תמחיר, ונקודות עסקיות שאיננו רוצים לחשוף וגם לקוחותינו אינם מעוניינים לחשוף, אנחנו בחברת סל יועצים דואגים לשמור על חסיונם של לקוחותיה בצד העסקי ולשמור על הצלחתם בעתיד.

קרא עוד:

הלוואות לפתיחת עסק חדש

הלוואות בערבות מדינה למגזר הערבי בישראל

כלכליסט 09/20  – עוגן היא הצומחת ביותר – הלוואות בערבות מדינה

כלכליסט 09/20 – האוצר ממשיך להגדיל את הלוואות בערבות מדינה

כל הפתרונות של הלוואות לעסקים קטנים בישראל

חותם האמינות  – סל יועצים – דן אנד ברדסטריט

כל העדכונים האחרונים בדף הפייסבוק של סל יועצים 

הלוואות בערבות מדינה – איך בוחרים וכמה זה עולה

מה עדיף? הלוואות בערבות מדינה או קרן עוגן לעסקים

המתחרה הכי טוב מול הלוואות בערבות מדינה – עוגן הלוואות לעסקים

קרן פועלים לעסקים

הלוואות בערבות מדינה

צור קשר – שלח הודעה אל יעקב אלון

מי אני

מי זכאי לקבל הלוואה בערבות מדינה

הלוואות בערבות מדינה – קורונה

מדוע כדאי לבחור בערוץ הלוואות בערבות מדינה

הבלוג שלי

קרן פועלים לעסקים

הלוואות בערבות מדינה בנק לאומי

הלוואות לעסקים בערבות מדינה

מי נותן הלוואה לפתיחת עסק – ומי זכאי לקבל

חשיבותו של יועץ בליווי בקשת הלוואה בערבות מדינה

איך להפוך משכיר לעצמאי באמצעות הלוואה לעסק חדש

מה שחשוב לדעת על הלוואות בערבות מדינה

מקורות מידע לקבלת הלוואה בערבות מדינה:

פרופיל יועץ הלוואות בערבות מדינה מקצועי יעקב אלון עם +20 שנים בייעוץ לעסקים

איש המקצוע שיעזור לכם לקבל הלוואה בערבות מדינה

הלוואות בערבות מדינה עדכון 2020

עשה זאת בעצמך וקבל הלוואה בערבות מדינה

קידום עסקים קטנים בעזרת הלוואה בערבות מדינה

קרן עוגן הקרן הכי חברתית בישראל – הלוואות לעסקים 200 אלף ש”ח תוך עשרה ימים

חשוב מאוד לקרוא: ארבעת המדרגות לקבלת הלוואות בערבות מדינה

מה עדיף ? יועץ הלוואות בערבות מדינה או יועץ פיננסי ועסקי מלווה

הלוואות בערבות מדינה דפי זהב

הלוואות בערבות מדינה בטוויטר

הלוואות לפתיחת עסק חדש

עשר קרנות נותנות הלוואות לעסקים – מי הן

ראיון באתר של אופיר מנחם על הלוואות בערבות מדינה וגם הלוואות לפתיחת עסק חדש

הלוואות בערבות מדינה – תנאי סף לקבלת הלוואה

יעקב אלון יועץ כלכלי בלשכת היועצים העסקיים של ישראל

לשכת היועצים העסקיים של ישראל

ויקיפדיה לשכת היועצים העסקיים והניהוליים של ישראל

קרדיט: freepik

מאמרים נוספים

[contact-form]  

מימון נדלן

מימון נדל"ן מסחרי אם אתה יזם נדלן, זקוק למזומנים כדי להקים פרויקט נדלן, ידע יש, ניסיון יש, הפתרון מונח כאן לפניך עם יועץ מקצועי שעשה מימון פרויק נדלן גם לקטנים וגם לגדולים, עם הבנקים הגדולים, עם גופי המימון המובילים במשק, פתרון מהיר ומקצועי ונכון תוך פחות משבוע. גם אם סורבת בבנק ואתה מעוניין לקבל משכנתא למסורבי [...]

Leos Media & Interactive
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
Call Now Button