הלוואות בערבות מדינה בנק לאומי בחסות המדינה – הכי מקצוענים סל יועצים

יועץ הלוואות בערבות מדינה בנק לאומי בחסות המדינה מקצועי ומנוסה, להגדלת העסק או לפתיחת עסק

צלצלו לזכאות!

✅ צפו בממליצים >>

יעקב אלון | סל יועצים

מי זכאי לקבל הלוואה בערבות מדינה בנק לאומי?

יעקב אלון עוזר לתומר מלכה לפתוח את דייליפטס העסק החדש באמצעות הלוואה לפתיחת עסק חדש

אורטל שולחת מכתב המלצה חם ליעקב אלון לאור קבלת הלוואה בערבות מדינה

מחשבון הלוואות בערבות מדינה בנק לאומי – הגדלה ופיתוח עסק + הלוואות לפתיחת עסק חדש (לא קורונה)


המחשבון מציג את הסכומים הנפוצים ביותר של הלוואות בערבות מדינה, בהתאם לריבית הממוצעת של כלל העסקים שקיבלו הלוואות בערבות מדינה, ומעודכן בהתאם לפרסום האחרון של הקרן בערבות מדינה.

מחשבון הלוואות בערבות מדינה בנק לאומי קורונה


ואסים פותח מינימרקט ולאחר מכן רוצה לפתוח קונדיטוריה, יעקב אלון מלווה את ואסים והוא מקבל הלוואה בערבות מדינה פעמיים

הלוואות בערבות המדינה בנק לאומי – הלוואה בערבות מדינה בנק לאומי

בנק לאומי וחברת הביטוח מנורה זכו בזיכיון של המדינה לצורך מתן הלוואות בערבות מדינה הידועה בשם “הלוואות בערבות מדינה בנק לאומי” ,בנק לאומי החליף את בנק הפועלים במסלולים החשובים של הלוואות בערבות מדינה הון חוזר רגיל ולא קורונה, לפתיחת עסק חדש, וגם הלוואות בערבות מדינה לצורך השקעה, ולכן כיום הבנק הגדול ביותר שפועל ונותן הלוואות בערבות מדינה שאינן קורונה הוא בנק לאומי, בנק לאומי הוא אחד משני הבנקים הגדולים במדינת ישראל, אבל וזה אבל גדול אם אתה יזם שמעוניין לפתוח עסק חדש או מעוניין להגדיל ולפתח את העסק הפעיל שלך, אזי כדאי לך לבקש הלוואות בערבות מדינה רק בסיוע בנק לאומי,שהרי בנק הפועלים אינו פעיל במסלולים אלה ויכול לתת רק הלוואות בערבות מדינה במסלול קורונה. שהוא מסלול מוגבל למשבר קורונה, וניתן לו זיכיון זמני לפעול בקרן. להזכירכם בנק לאומי זכה בזיכיון של הלוואות בערבות מדינה יחד עם: בנק מזרחי, בנק הבינלאומי, בנק מרכנתיל, וגם הגרורות של הבנק הבינלאומי זכו בזיכיון: בנק פאגי ובנק אוצר החיל.

אני ממליץ לכם להגיש בקשות הלוואות בערבות מדינה בנק לאומי באפשרות הראשונה, כל זמן שאתם בסדר עם בנק לאומי ולא היה לכם בעבר התנגשות עם בנק לאומי אז מצבכם טוב וכדאי לכם להגיש בקשת הלוואה בערבות מדינה בנק לאומי.

כמו כן צריך לשם לב שבנק לאומי הוא בנק שמטרתו היא רווח, ואם אתם לקוחות הבנק, וכבר קיבלתם מהבנק הלוואה בעבר, ואתם “יקירי הבנק” אזי, תיזהרו מלהגיש לבנק לאומי את בקשת הלוואה בערבות מדינה בנק לאומי משום שישנה סבירות גבוהה שהבנק יעדיף לתת לכם הלוואה ישירה בריבית גבוהה יותר מהריבית שתוכלו לקבל במסלול הלוואות בערבות מדינה.

ולכן אתם צריכים להכיר את מדד הידידותיות של הבנקים הפעילים שנותנים הלוואות בערבות מדינה:

במקום השני והשלישי הידידותיים בקרב הגופים שנותנים הלוואות בערבות מדינה הם : בנק מזרחי, וגם הבנק הבינלאומי, וכך במקום הרביעי והחמישי נמצאים שני בנקים שהם באותו סדר גודל: בנק אוצר החייל ובנק מרכנתיל.

משה בלומנטל קיבל הלוואה בערבות מדינה וממליץ 5 כוכבים על סל יועצים

כל המסלולים של הלוואות בערבות המדינה בנק לאומי

זה באמת מתחיל להיות מבלבל, אז נציג כאן בצורה מפורטת את ארבעת המסלולים של הלוואות בערבות מדינה בנק לאומי:

מסלול “הון חוזר” – הלוואות בערבות מדינה בנק לאומי

מסלול הון חוזר הלוואות בערבות מדינה בנק לאומי מיועד לעזור לבעל עסק לקבל הלוואה בערבות מדינה בגלל ההפרש שנוצר לבעל העסק מהצורך לקנות סחורה, מלאי או תשלומים לעובדים, קבלני משנה והוצאות קבועות אחרות ולבין בין נקודת הזמן המקבילה שבה אתם מקבלים את הכסף מהלקוח בתנאי תשלום של “שוטף פלוס”, כלומר אם יש לכם עסק טוב, והוא פועל בצורה תקינה, הסבירות היא מאוד גבוהה שתבצעו את העבודה על הצד הטוב ביותר, ושהלקוח שלכם יקבל את מבוקשו וישלם לכם את הכסף שמגיע לכם ושגלום בתוכו רווח נאה, וכל מה שאתם צריכים זה לגשר על ההפרש בין לוחות הזמנים.

מסלול “השקעה בעסק” – הלוואות בערבות מדינה בנק לאומי

מסלול השקעה בעסק מיועד לעסקים שרוצים לגדול ולהתפתח, והם זקוקים להון בכדי לרכוש מכונות, ציוד, כלי רכב, הרחבה ושיפוץ של עסק,מסלול זה מיועד לעסקים שיש להם צמיחה והתפתחות, דרישה וביקוש לשירותים או למוצרים שלהם, או פרויקטים חדשים שנכנסים.

צילום המלצה חמישה כוכבים + “עבודה מקצועית, ממליץ” הלוואה בערבות מדינה לפתיחת עסק חנות אופנה במלון הילטון בתל אביב

מסלול “פתיחת עסק חדש” – הלוואות בערבות מדינה בנק לאומי

מסלולי “הלוואות בערבות מדינה לפתיחת עסק חדש”  מתאים לשכירים שמעוניינים לפתוח או להקים עסק חדש, מדובר בהלוואה שנעה בין סכום של 200 אלף שקלים ועד 300 אלף שקלים, כמובן שנדרש עליכם לבדוק את זכאותכם על כל המשתמע מכך.

מסלול “קורונה” – הלוואות בערבות מדינה בנק לאומי

מסלול קורונה הוא מסלול שנוצר במשבר, ובו המדינה מוכנה לתת לבעל עסק הלוואות פיצוי עבור נזק שנגרם לעסק כגון תשלומי שכירות וארנונה בחנות שנדרשה על ידי המדינה להיסגר. או בעל עסק שלא יכל לבצע את הפרויקטים שלו בגלל המשבר. וכאן המדינה יצרה את מסלול “הלוואות בערבות מדינה קורונה”.

דגשים והבהרות לגבי – הלוואות בערבות מדינה בנק לאומי

יזם שמעוניין להגיש בקשת הלוואה בערבות מדינה בנק לאומי באתר מדרש לתנאים פשוטים, וקריטריונים פשוטים, אולם אנחנו יודעים שאין כך הדבר, ולכן שימו לב בבקשה, זה לא נכון שהזכאות להגשת בקשת הלוואה בערבות מדינה בנק לאומי היא רק לקוחות כל הבנקים שהם עסקים קטנים ובינוניים, עם מחזור מכירות שנתי של עד 100 מיליון ש”ח. אנחנו ממליצים לכם לקרוא את הכתבה הבאה שמסביר בדיוק מי זכאי

לגבי מטרות הלוואות בערבות מדינה בנק לאומי רשום שניתן להגיש בקשות הלוואות בערבות מדינה בנק לאומי לצורך פירעון הלוואות שניתנו על ידי בנקים אחרים או חברות כרטיסי אשראי, או קרנות אחרות, ואולם על סמך ניסיוננו אין כך הדבר. בראש ובראשונה לא ניתן להגיש הלוואות בערבות מדינה בנק לאומי אך ורק לצורך מטרת מחזור הלוואות בגופים אחרים, ניתן להגיש בקשה להגדלה ופיתוח עסק, “ועל הדרך” להוסיף בקשת מחזור הלוואות של גוף אחר, אבל ניתן לבקש רק 50% מגובה ההלוואה שכבר אושרה לכם בערבות מדינה.

מסובך. ולכן ניתן דוגמא:

נניח שהגשתם בקשת הלוואה בערבות מדינה לפיתוח והגדלת עסק של 200 אלף ש”ח. במסגרת הבקשה תוכלו להוסיף 50 אחוז מאותם 200 אלף ש”ח שביקשתם. כלומר הבקשה שלכם על סך 300 אלף ש”ח יכולה להיות מוגשת כך:

  • 200 אלף שח פיתוח עסק
  • 100 אלף שח – מחזור הלוואות

ולכן לא ניתן להגיש הלוואה על סך 100 אלף שקלים למחזור הלוואות בלבד.

בנוסף, למדתי מניסיוני שבנק לאומי כמו יתר ושאר הבנקים שנותנים הלוואות בערבות מדינה אינם ממהרים לאשר הלוואות למחזור מגופים אחרים. ומה שקורה בסופו של דבר אתם מקבלים הלוואה מופחת של 200 אלף ש”ח שכבר כוללת תנאי למחזור הלוואות. ומה שיוצא מכל הסיפור זה שממש לא קיבלתם את ההלוואה שביקשתם. אז אני מדגיש כאן שוב: תגישו בקשות על הסכום שנדרש לכם לצורך פיתוח העסק, ואל תבקשו מחזור הלוואות משום שרק תפסידו מהעניין.

לגבי מסלול להשקעות בתעשייה, למסלול זה יש מספר יתרונות המסלול על פני המסלול הרגיל וכדאי לנצלם:

  • ההלוואה לתעשיינים קטנים מיועדת לרכישת נכסים יצרניים, ולהבדיל מהמסלול הרגיל ניתן לקבל כסף עבור השקעה במחקר ופיתוח תעשייתי.
  • תקופת ההלוואה היא עד 12 שנה וזאת במקום 5 שנים במסלול הרגיל
  • כמו כן סכום הזכאות להלוואה עד 90% מסכום ההשקעה או 15% ממחזור המכירות, הנמוך מבניהם.
  • הלוואה בערבות מדינה בנק לאומי עד ל 8 אחוז מהמחזור או 80 אחוז מסך תכנית ההשקעה

לגבי סכומי הלוואות בערבות מדינה רשום שהלוואות בערבות מדינה לפתיחת עסק הן עד 500 אלף שקלים, ואולם לנו ידוע שמאושרות רק הלוואות בין 200-300 אלף שקלים בלבד מקסימום – זה מהשטח ובפועל! , לגבי עסקים יצואנים ניתן לקבל עד 12% ממחזור המכירות השנתי (היקף יצוא מינימלי 250 אלף $ בשנה)

לגבי סכום הפיקדון הרישמי הוא 25 אחוז, ניתן לבקש בשלב הסופי הקטנה של הפקדון ל 10-15 אחוז, מניסיוננו, זה אפשרי, אבל צריך לזכור לבקש ממש ברגע נטילת ההלוואה בקשה נוספת שאורכת תהליך של שבוע, והיא מאושרת בדרך כלל, לכן למי שיש זמן וסבלנות יכול לחסוך 15 אחוז מהלוואה פקדון – זה לא סכום קטן. לגבי בטחונות שהם נכסים כגון משאיות, לפעמים בנק לאומי מבקש שיירשם שעבוד ספציפי על הנכס,

קרא עוד:

הלוואות לפתיחת עסק חדש

הלוואות בערבות מדינה – איך בוחרים וכמה זה עולה

קרן פועלים לעסקים

הלוואות בערבות מדינה

צור קשר – שלח הודעה אל יעקב אלון

מי אני

מי זכאי לקבל הלוואה בערבות מדינה

הלוואות בערבות מדינה – קורונה

הבלוג שלי

קרן פועלים לעסקים

הלוואות לעסקים בערבות מדינה

מי נותן הלוואה לפתיחת עסק – ומי זכאי לקבל

חשיבותו של יועץ בליווי בקשת הלוואה בערבות מדינה

איך להפוך משכיר לעצמאי באמצעות הלוואה לעסק חדש

כל הפתרונות – הלוואות לעסקים קטנים – בישראל

מה שחשוב לדעת על הלוואות בערבות מדינה

מקורות מידע לקבלת הלוואה בערבות מדינה:

פרופיל יועץ הלוואות בערבות מדינה מקצועי יעקב אלון עם +20 שנים בייעוץ לעסקים

איש המקצוע שיעזור לכם לקבל הלוואה בערבות מדינה

עשה זאת בעצמך וקבל הלוואה בערבות מדינה

קידום עסקים קטנים בעזרת הלוואה בערבות מדינה

קרן עוגן הקרן הכי חברתית בישראל – הלוואות לעסקים 200 אלף ש”ח תוך עשרה ימים

הלוואות בערבות מדינה דפי זהב

הלוואות בערבות מדינה בטוויטר

הלוואות לפתיחת עסק חדש

עשר קרנות נותנות הלוואות לעסקים – מי הן

ראיון באתר של אופיר מנחם על הלוואות בערבות מדינה וגם הלוואות לפתיחת עסק חדש

הלוואות בערבות מדינה – תנאי סף לקבלת הלוואה

*** אנחנו בחברת סל יועצים משתדלים לתת לכם את המידע הנכון ביותר, המעודכן ביותר, מידע שמבוסס על ניסיוננו בטיפול מול הקרנות השונות, אנחנו מקבלים עדכונים ישירים מכל הקרנות שאנחנו עובדים איתם, אנחנו עומדים בקשר ישיר ורציף עם כל הקרנות שאנחנו עובדים איתם ומנסים לתת לכם את הפתרון הנכון בהתאם למי שאתם, לא פעם מתקשרים אלינו מקרן זו או אחרת ומודיעים לנו על טעויות שנפלו, אנחנו בודקים כל מידע שמתקבל ומעלים אותו לאתר באותו היום, ללא עיכובים.

***אם נפלה טעות כזו או אחרת, אתם מוזמנים להתקשר ישירות לטלפון הנייד של יעקב אלון שמופיע באתר במקומות רבים או פשוט לחייג בתוך מדינת ישראל (+972) לטלפון 050-762-7623, לשלוח הודעה באתר בדף צור קשר , או לשלוח מייל ישיר אל יעקב אלון jacob@www.sal1.co.il , אנחנו זמינים עבורכם תמיד. תודה.

משכנתא הפוכה

מאמרים נוספים

[contact-form]  

מימון נדלן

מימון נדל"ן מסחרי אם אתה יזם נדלן, זקוק למזומנים כדי להקים פרויקט נדלן, ידע יש, ניסיון יש, הפתרון מונח כאן לפניך עם יועץ מקצועי שעשה מימון פרויק נדלן גם לקטנים וגם לגדולים, עם הבנקים הגדולים, עם גופי המימון המובילים במשק, פתרון מהיר ומקצועי ונכון תוך פחות משבוע. גם אם סורבת בבנק ואתה מעוניין לקבל משכנתא למסורבי [...]

Leos Media & Interactive
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
Call Now Button