משכנתא לכל מטרה

יועץ מקצועי בליגה אחרת, משכנתא לכל מטרה עושים רק עם שחקן נשמה בעל קשרים עם סמנכ"לים, בואו לגלות למה אני מוביל את התחום!

✔️ בעל תואר במנהל עסקים והנדסת תעשייה וניהול

✅ בעל חותם אמינות של BDO
🚩 ריביות הנמוכות ב 2-3 אחוז מכל גוף אחר
✅ התשלום על בסיס הצלחה בלבד

משכנתא לכל מטרה 🚩 עושים רק על בסיס הצלחה

    להשארת פנייה זריזה


    יעקב אלון יועץ משכנתא לכל מטרה

    משכנתא לכל מטרה ריביות

    משכנתא לכל מטרה היא מושג, המטרה המרכזית של כל נוטל משכנתא היא לקבל ריבית נמוכה משמעותית מהריביות הנהוגות, אני יכול לומר שגם בתקופות קשות מאוד כאשר ריבית הפריים עולה, או מדד המחירים לצרכן עולה, ותשלומי המשכנתא הופכים מכבידים עליך, הדרך הכי נכונה להתמודד עם בעיה זו היא לפנות ליועץ מקצועי לקבלת משכנתא לכל מטרה שמכיר את הפתרונות, יועץ שמכיר את כל הבנקים, את כל הגופים החוץ בנקאיים, מכיר את הריביות של כל גוף וגוף, ויכול לייעץ לכם חינם מה הדרך הכי נכונה עבורך. כאשר את או אתה פונה לגוף גדול, מן הסתם יש להם יועצים שיודעים התמחויות, אחד יודע לעשות משכנתאות רגילות, אחד יודע לעשות משכנתא שנייה, ואחד יודע לעשות משכנתא הפוכה, ואחד יודע לעשות משכנתא לאנשים ממגזר כזה או אחר, ואחד יודע לעשות משכנתאות למסורבי בנקים, כך שהעצות שתקבל הם באים מתוך ראייה צרה של תחום, ללא ראייה עם מבט כולל על הפתרון שאת או אתה צריך או צריכה.

    הקשרים שלי בבנקים והניסיון העצום של מאפשרים לי לתת לך את הפתרון הכי נכון והכי מותאם לך. זה נשמע קלישאה. אבל זה מדויק. אחד הרעיונות שמאפשרים לכם להשתקם הוא באמצעות הרעיון שניתן להתחיל להחזיר את המשכנתא חמש שנים לאחר קבלת הסכום (גישור/ בלון).

    כאשר אנו מדברים על משכנתא לכל מטרה לרוב מייחסים הלוואה זו לרכישת דירה. משכנתא לכל מטרה היא הלוואה מסוג משכנתא הניתנת לכל מטרה, כלומר לאו דווקא לרכישת דירה, אלא גם לשיפוץ הדירה, סגירת חובות, מחזור הלוואות, סגירת בעיות הכי קשות שקיימות כגון פשיטת רגל, הגבלות בבנקים, סירוב לקבלת משכנתא מהבנקים, ועוד שלל צרות שעלולות ליפול על כל אדם. לרוב יהיה מדובר בתוספת משכנתא לכל מטרה הניתנת על המשכנתא הקיימת וממחזרת את המשכנתא הקיימת עם משכנתא גדולה יותר. על מנת לעשות זאת בצורה נכונה ולמזער את ההפסדים הכלכליים שבמהלך זה, וכדי ליהנות מהיתרונות שלו, כדאי יהיה להיוועץ איתי בנייד והכל בשמחה, ללא שום התחייבות, יעקב אלון הוא יועץ משכנתאות לכל מטרה, גם אם סורבת בבנקים. אשמח לעמוד לרשותכם ישירות בטלפון הנייד 050-762-7623

     

    משכנתא לכל מטרה – כיצד זה עובד?

    משכנתא לכל מטרה, כפי שאמרנו, היא למעשה תוספת למשכנתא הקיימת. אם ניקח לדוגמה משפחה ממוצעת שרכשה דירה לפני 12 שנים למשל, לקחה משכנתא של 600 אלף שקלים, וכיום נשאר לה כ400 אלף שקלים מסך המשכנתא. כאמור ערך הנכס הוא כ-1.5 מיליון שקלים (כמה מאות אלפי שקלים יותר מאשר היה כשנקנה) וסך המשכנתא שנותרה למשפחה לשלם הוא פחות משליש מערך הנכס. מכאן שהמשפחה המחזיקה בדירה תוכל בדרך כלל לבקש תוספת משכנתא עד חצי מערכו של הנכס. במקרה שלנו עד 750 אלף שקלים, כאשר 400 אלף מתוכם הם של המשכנתא הקיימת. מכאן שאם אתם צריכים תוספת משכנתא לכל מטרה, רוב הסיכויים שהבנק יאשר לכם את התוספת הזו. במקרה שלנו עד 350 אלף שקלים נוספים. יש לשים לב שניתן היום לקבל משכנתא לכל מטרה ברמות של אחוזי מימון גבוהים במיוחד מול המערכת הבנקאית, ניתן היו להגיע ל 90 אחוז משווי הנכס, וזה בלי החישוב שהגופים החוץ בנקאיים מאפשרים, כלומר קבלת משכנתא לכל מטרה לפי שווי השוק ולא לפי שמאות תקן 19

      להשארת פנייה זריזה

      דברים חשובים לשים לב לפני שמבקשים משכנתא לכל מטרה – גם אם סורבת בבנק:

      • הרעיון המרכזי שצריך לעמוד מול עיני נוטל המשכנתא היא ההבנה שישנם שני סוגים מרכזיים של משכנתאות, משכנתא לכל מטרה בשעבוד ראשון, משכנתא לכל מטרה בשעבוד שני. רבים פונים אלי ומבקשים תוספת למשכנתא קיימת מה שאומר שבעצם הם מבקשים משכנתא בשעבוד שני., מה שקורה להם אוטומטית בבקשה מסוג זה הוא שהם בעצם "מבקשים" ריבית יותר גבוהה. ומדוע? משום שהריבית על משכנתא שנייה היא תמיד משמעותית גבוהה ב3 אחוזים במינימום מהריבית על משכנתא בשעבוד ראשון. ומדוע? כי רמת הסיכון של הגוף המממן במתן משכנתא לכל מטרה בשעבוד שני היא גבוהה הרבה יותר מהגוף שנתן את המשכנתא הראשונה. ולכן, אני תמיד מסביר ללקוח את ההבדלים ומה כדאי לעשות בנקודה זו.
      • כאשר אתם מבקשים תוספת משכנתא לכל מטרה אתם למעשה מקבלים משכנתא חדשה, גדולה יותר, כהלוואה אחת חדשה. כלומר המשפחה שתבקש את התוספת תקבל משכנתא חדשה המכסה את המשכנתא הקודמת וכוללת את התוספת המבוקשת. מה שאומר שתתחילו לשלם את הריביות שוב מההתחלה. מכאן שאם עברה תקופה ארוכה מאז שהתחלתם לשלם את המשכנתא שלכם כדאי לבדוק חלופות אפשריות. כמובן יש אפשרות לבצע משכנתא לכל מטרה בשעבוד שני, כלומר להשאיר את המשכנתא הבנקאית הראשונה על תילה, ולבקש תוספת, לעיתים אנשים נופלים כאן בבקשה שלהם מול הבנק ולי יש פתרון שמאפשר לכם תחת הדרכה נכונה לקבל משכנתא לכל מטרה שהיא משכנתא שנייה עם רישום מוגבל של גובה משכנתא לכל מטרה החדשה ברישום שעבוד שני. אבל האם בכלל כדאי לקחת או ניתן לקבל משכנתא למסורבי בנקים – ניתן ליצור קשר בעניין ולקבל מידע חדש
      • משכנתא לכל מטרה לצורך של איחוד הלוואות – נקודה חשובה שכל נוטל משכנתא צריך לדעת היא שחייבים להגיע למצב של החזר תשלומים חודשי שהוא הנמוך ביותר, מתוך מגוון האפשרויות הקיים, לשלם גם משכנתאות וגם הלוואות זה לא חכם. ולכן מבצעים ניתוח של המצב ומארגנים משכנתא לכל מטרה לצורך איחוד הלוואות והקלת העומס הפיננסי החודשי על המשפחה.
      • עמלה – ייתכן שהבנק ירצה לקחת עמלה עבור המשכנתא החדשה או סגירת המשכנתא הקודמת. ודאו לכל הפחות שלא מחייבים אתכם בעמלה כפולה על 2 הפעולות הללו.
      • התייעצו איתי, אני יועץ מקצועי ומנוסה, אני יועץ הלוואות ומשכנתא לכל מטרה מקצועי, כך שתוכלו לקבל הנחה משמעותי על כל פתרון שלכם, אני מציע לכל אחד שמגיע אלי להגיע עם הצעה אחת של משכנתא לכל מטרה בכדי שאוכל לעזור לכם ותוכלו לדעת שהרווחתם הרבה כסף מהפתרון שלי, וזאת לגבי גובה הריבית, מסלול המשכנתא וההחזר החודשי כדי שתוכלו לעמוד בו לאורך זמן.

      לפרטים נוספים אנא צרו קשר איתי בנייד 050-762-7623

        להשארת פנייה זריזה

        הלוואה לכל מטרה משכנתא

        כאשר אנו באים לבחון הלוואה לפי צורך אנו רוצים לבדוק את סוג ההלוואה, גובה הריבית, גובה ההחזר החודשי ותנאים נוספים הקשורים להלוואה. כך למשל הלוואה לכל מטרה משכנתא תהיה למעשה משכנתא לכל דבר ועניין, הניתנת כהלוואה לכל מטרה. לרוב יהיה מדובר בתוספת למשכנתא קיימת שאפשר לנצל משווי הנכס לאחר תקופה מסוימת שכבר שילמתם מהמשכנתא שלכם. יעקב אלון יועץ מסביר על האפשרויות השונות בקבלת הלוואות ועל מה חשוב לשים דגש בחיפוש הלוואה לכל מטרה.

        מהי הלוואה לכל מטרה משכנתא למעשה?

        הלוואה לכל מטרה משכנתא היא הלוואה הניתנת מהבנק שבו יש לכם את המשכנתא הקיימת שלכם, הרשומה כהלוואה לכל מטרה. נניח לצורך העניין שלפני 10 שנים לקחתם משכנתא הנפרסת ל20 שנה, כאשר סכום הקרן במשכנתא המקורית היה 800 אלף שקלים. כעת לאחר 10 שנים (שבהן התמהיל החודשי היה מורכב בעיקר מריבית ופחות מהקרן) סביר להניח ששילמתם בערך כ200-250 אלף שקלים מהמשכנתא והיתרה 550-600 אלף שקלים בהתאמה. כעת נניח שהחלטתם לבנות קומה נוספת לבית הקרקע שלכם או שהחלטתם לשדרג את הבית עם ריהוט חדש וכלים סניטריים חדשים, שיש חדש במטבח וריצוף חדש. עלות השיפוץ היא בערך כ-100 אלף שקלים ואתם מעוניינים לקחת אותם כהלוואה לכל מטרה. מה נעשה אם כן? נפנה אל הבנק ונבקש לקבל הלוואה לכל מטרה משכנתא. כלומר תוספת למשכנתא הקיימת של עלויות השיפוץ (וקצת מעבר לכך סביר להניח).

        ריבית הלוואה לכל מטרה משכנתא

        מדוע הבנק עשוי לתת לנו הלוואה זו בסיכוי גבוה?

        כיוון שבדומה למשכנתא שלקחתם בתחילת הדרך אין לבנק סיכון גבוה ואם ערך הנכס שלכם שווה כפול מסך המשכנתא שלכם, סביר להניח שתוכלו לקבל את התוספת המבוקשת. אחת הנקודות שנבדקות היא מה הם אחוי המימון של הנכס, הבנקים אינם מעוניינים לחרוג מ 60 ועד 70 אחוז מערך הנכס על מנת להיות בצד הבטוח שאם יקרה משהו והמחירים ירדו עדיין הבנק יוכל לממש את הנכס ולא להפסיד מכספו. כל מטרתו של הבנק היא לקבל ממך הלווה את הריבית.

          להשארת פנייה זריזה

          למה חשוב לשים לב בעת לקיחת משכנתא לכל מטרה ?

          כאשר לוקחים הלוואה מסוג זה חשוב לשים לב לכמה דברים עיקריים: לרוב יהיה מדובר במשכנתא חדשה גדולה יותר מסך הקרן שהייתה לכם במשכנתא הקודמת. מה שאומר שאתם תצטרכו להתחיל לשלב את ההלוואה החדשה מההתחלה, כאשר תצטרכו שוב לשלם את הריביות כאילו מדובר בתחילת מסלול המשכנתא שלכם. בנוסף חשוב לבדוק שהבנק לא יגבה להם עמלה של אלפי שקלים עבור סגירה מוקדמת של המשכנתא הקודמת לצד פתיחת המשכנתא החדשה. צלצלו אליי לקבלת ייעוץ נוסף 050-762-7623

            להשארת פנייה זריזה

            מאמרים נוספים

            [contact-form]  

            מימון נדלן

            מימון נדל"ן מסחרי אם אתה יזם נדלן, זקוק למזומנים כדי להקים פרויקט נדלן, ידע יש, ניסיון יש, הפתרון מונח כאן לפניך עם יועץ מקצועי שעשה מימון פרויק נדלן גם לקטנים וגם לגדולים, עם הבנקים הגדולים, עם גופי המימון המובילים במשק, פתרון מהיר ומקצועי ונכון תוך פחות משבוע. גם אם סורבת בבנק ואתה מעוניין לקבל משכנתא למסורבי [...]

            Leos Media & Interactive
            Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
            Call Now Button