הלוואות בערבות מדינה לעסק דפוס והפצה ☝️ הכי מקצוענים סל יועצים

יזם בעל עסק בתחום הדפוס וההפצה החליט לפתח ולהגדיל את העסק שלו בסיוע הלוואות בערבות מדינה

✔️ הלוואות בערבות מדינה על בסיס הצלחה ☝️

✔️ צלצלו לזכאות!

יעקב אלון | סל יועצים

מי זכאי לקבל הלוואה בערבות מדינה?

לצורך כך היזם החליט להסתייע בקבלת הלוואות בערבות מדינה, מטרות הלוואות בערבות מדינה הן לצורך הון חוזר להגדלת הפעילות העסקית שלו מצד אחד ומצד שני, לרכוש ציוד שנדרש לו. זהו מסלול משולב קלאסי של הלוואות בערבות מדינה

קורות חיים והפעילות העסקית:

קורות חיים:

היזם עבד כמנהל דפוס והפצה בחברה גדולה במרכז הארץ היזם ניהל חמישה מנהלי עבודה ו-50 עובדים, היזם היה אחראי על הפצה של 7 מיליון פליירים בחודש, בניית תכניות עבודה, משכורות, משימות למנהלי עבודה, סידור עבודה לחברה שעבדה בכל מדינת ישראל, מדובר במורכבות עצומה משום שנדרש לתכנן קווי חלוקה, היזם היה אחראי על ניהול ההזמנות, דיווח ללקוחות מה המצב בשטח, מה הסטטוס, כל לקוח רוצה לדעת הכול על פעילות ההפצה. היזם ניהל בקבלנות משנה את כל הייצור של ההזמנות, קבלת סחורה, בדיקות איכות, ניהול מחסן, הדרכה והכשרת עובדים, קליטת עובדים, נהלי עבודה כיצד לבדוק שהעובדים ביצעו את ההפצה בשטח בדיוק לפי מה שנדרש ללקוח, רק כדי להבין את מורכבות ניהול של 50 עובדים בשטח שאינם נמצאים במשרד, 7 מיליון פליירים זה אומר מיליוני תיבות בכל חודש עם מערך עובדים שנדרש לשלוט עליו באופן מדוקדק.

היזם  החליט לפתוח עסק חדש בישראל בתחום ההפצה והדפוס ולהיות עצמאי מאחר והוא הבין שיש לו יכולות של הפצה שאין לאנשים אחרים, את השירות שלו היזם  נתן בהתחלה לחברת “עלונים” ובהמשך הצטרפו אליו 400 לקוחות וגם יותר.

היזם הוא מנהל מושלם, מקצוען גדול, בעל יכולת ניהול של פרויקטים מורכבים, גרגורי הוא אמין ביותר והלקוחות יודעים את זה ומאמינים בו, כל העובדים שלו נמצאים אתו מתחילת הפעילות דבר שמצביע על רמת האמון של העובדים במנהל שלהם, ליזם יש יכולת ניהול ומשאבי אנוש ברמה הכי גבוהה, כל מה שהיזם מבצע הוא בדיוק לפי מה שנדרש, בתחום הזה ללקוח קשה לבדוק שאכן ההפצה בוצעה, משום שתיבות הדואר מתרוקנות מהר, והאמון שנדרש פה הוא ברמה העליונה, והיזם יש יחס אישי לכל לקוח, כל לקוח מקבל הודעה בסוף יום איזה פליירים חולקו וכמה בוצע הכול מדווח בצורה מדויקת ואמינה.

רעיון עסקי:

פעילות מרכזית – הפצה של חוברות, פליירים, מגנטים, תליונים, תיקים, דוגמיות. פעילות ראשונה – בית דפוס לפליירים, כרטיסי ביקור, רול אפ, מגנטים, ההדפסה אצל קבלן משנה. ביצוע גרפיקה במשרד, הזמנת חומרים בנפרד, ויצור אצל קבלן משנה. ליזם יש עסק עם כמות אדירה של לקוחות עסקיים שדרושה להם הפצה של פליירים בבתים של אנשים באזור חולון, בת ים, ראשון לציון, יבנה, גן יבנה, רחובות, אשקלון, קריית גת, שדרות, פתח תקווה וכפר סבא, הפעילות המרכזית היא הפצה של חוברות, פליירים, מגנטים, תליונים, תיקים, דוגמיות וכדומה.

פעילות נוספת שהיא 20 אחוז מהפעילות היא – בית דפוס לפליירים, כרטיסי ביקור, רול אפ, מגנטים, הפעילות של ההדפסה מבוצעת אצל קבלן משנה. ביצוע הגרפיקה הוא במשרד של היזם או קבלני משנה, החומרים מוזמנים בנפרד: נייר מספקים שונים, היזם מזמין את החומרים בנפרד

תיאור השוק שבו פועל העסק:

הלקוחות של היזם הם עסקים קטנים וגם בינוניים שדרושה להם הפצה של פליירים וכדומה, בערך 400 לקוחות קטנים, צריך להבין שזהו שוק שבו פעילות ההפצה היא מאוד מורכבת, מאוד קשה לנהל עובדים בשלט רחוק, ויש יתרון גדול מאוד לגודל של העסק, קחו לדוגמא את העסק של היזם, הוא פועל באזורים גדולים ויש לו כיסוי גדול, כל לקוח נוסף מגדיל לו את הרווחיות בצורה ענקית משום שהיזם כבר שילם לעובד שלו שמסתובב במקום ורק צריך לחלק ולהפיץ את הפליירים, אין לו עלויות נוספות וזה נפלא עבורו.

היתרון היחסי:

היתרון של היזם הוא במקצועיות של היזם . בנוסף העובדים הם ותיקים, ויודעים בדיוק את העבודה. הלקוחות רגועים כי הם יודעים שההפצה תהיה בזמן ובדיוק לפי מה שהיזם מבטיח, העובדים מקבלים כסף לפי שעה. היזם הוא מנהל מצוין עם יחס אישי מצוין לעובדים וללקוחות.

עסקים מתחרים לעסק:

בכל אזור הפעילות שהיזם פועל בהם אין מתחרים רציניים, כמו כן נהוג בשוק הזה לעבוד עם המתחרים שגם הם נותנים ליזם עבודה בקבלנות משנה, וגוזרים את הקופון שלהם ברווח.

מטרת הלוואות בערבות מדינה ומקורות המימון: 300 אלף ₪

מטרות הלוואות בערבות מדינה זה הוא סוג נפוץ, יש כאן מסלול משוב של השקעה בעסק + הון חוזר. כך קורה בדרך כלל, שכאשר העסק גודל הוא דורש ציוד נוסף של מכוניות לדוגמא לצורך הסעות של העובדים למקומות החלוקה. אבל כאשר הפעילות גודלת היא מוסיפה דרישה לעובדים נוספים. וכאן יש לנו מקרה קלאסי.

ליזם יש 400 לקוחות ויש דרישה גדולה מלקוחות שרוצים להצטרף לשירות שלו, היזם לא יכול לקבל לקוחות חדשים כי אין כסף לממן אותם בתנאי תשלום, היזם צריך לממן עובדים, דלק, מחסן, ותשלומים לקבלני משנה

  • רכישת רכב נוסף
  • מימון תנאי תשלום של לקוחות, יתרת הלקוחות של היזם הוא 320 אלף ₪ מול 60 אלף ₪ חובות ספקים
  • בניית אתר אינטרנט + השקעה בקידום חד פעמי של האתר.

ההכנסות בשנה הקרובה כתוצאה מקבלת ההלוואה:

ההכנסות בשנת 2020 יגדלו במינימום של 25 אחוז לאחר קבלת ההלוואה מאחר והיזם יוכל לקבל עבודות נוספות רבות, שהיום הוא נמנע מלקבל אותן בשל חוסר בהון חוזר. גרגורי הוא אדם מתוכנן ולכן הוא מבקש הלוואה בכדי שיוכל לעבור לשלב הבא שלו.

תחזיות פיננסיות: דוח רווח והפסד מינימלי ל-3 השנים הקרובות:

שם הסעיף / שנים שנה ראשונה שנה שנייה שנה שלישית
מכירות בש”ח באלפי שקלים 2652 2925 3276
הוצאות עלות המכירות 2026 2252 2522
רווח גולמי 626 672 753
הוצאות הנהלה וכלליות ופרסום 0 0 0
רווח תפעולי 626 672 753
הוצאות מימון 25 25 25
רווח לפני מס 602 647 728
רווח נקי 480 517 582
אחוז רווח גולמי 23 אחוז 23 אחוז 23 אחוז
אחוז רווח תפעולי 23 אחוז 23 אחוז 23 אחוז
אחוז רווח נקי 18 אחוז 18 אחוז 18 אחוז

*בסיפורי לקוחות שאנחנו מביאים אליכם, אנחנו דואגים לשמור על חסיונם של לקוחותינו, ולכן אנחנו לא נותנים פרטים מזהים של הלקוח, מדובר על סודות עסקיים, שיטות תמחיר, ונקודות עסקיות שאיננו רוצים לחשוף וגם לקוחותינו אינם מעוניינים לחשוף, אנחנו בחברת סל יועצים הלוואות בערבות מדינה דואגים לשמור על חסיונם של לקוחותיה בצד העסקי ולשמור על הצלחתם בעתיד.

קרא עוד:

הלוואות לפתיחת עסק חדש

הלוואות בערבות מדינה למגזר הערבי בישראל

כלכליסט 09/20 – עוגן היא הצומחת ביותר – הלוואות בערבות מדינה

כלכליסט 09/20 – האוצר ממשיך להגדיל את הלוואות בערבות מדינה

כל הפתרונות של הלוואות לעסקים קטנים בישראל

חותם האמינות – סל יועצים – דן אנד ברדסטריט

כל העדכונים האחרונים בדף הפייסבוק של סל יועצים

הלוואות בערבות מדינה – איך בוחרים וכמה זה עולה

מה עדיף? הלוואות בערבות מדינה או קרן עוגן לעסקים

המתחרה הכי טוב מול הלוואות בערבות מדינה – עוגן הלוואות לעסקים

קרן פועלים לעסקים

הלוואות בערבות מדינה

צור קשר – שלח הודעה אל יעקב אלון

מי אני

מי זכאי לקבל הלוואה בערבות מדינה

הלוואות בערבות מדינה – קורונה

מדוע כדאי לבחור בערוץ הלוואות בערבות מדינה

הבלוג שלי

קרן פועלים לעסקים

הלוואות בערבות מדינה בנק לאומי

הלוואות לעסקים בערבות מדינה

מי נותן הלוואה לפתיחת עסק – ומי זכאי לקבל

חשיבותו של יועץ בליווי בקשת הלוואה בערבות מדינה

איך להפוך משכיר לעצמאי באמצעות הלוואה לעסק חדש

מה שחשוב לדעת על הלוואות בערבות מדינה

מקורות מידע לקבלת הלוואה בערבות מדינה:

פרופיל יועץ הלוואות בערבות מדינה מקצועי יעקב אלון עם +20 שנים בייעוץ לעסקים

איש המקצוע שיעזור לכם לקבל הלוואה בערבות מדינה

הלוואות בערבות מדינה עדכון 2020

עשה זאת בעצמך וקבל הלוואה בערבות מדינה

קידום עסקים קטנים בעזרת הלוואה בערבות מדינה

קרן עוגן הקרן הכי חברתית בישראל – הלוואות לעסקים 200 אלף ש”ח תוך עשרה ימים

חשוב מאוד לקרוא: ארבעת המדרגות לקבלת הלוואות בערבות מדינה

מה עדיף ? יועץ הלוואות בערבות מדינה או יועץ פיננסי ועסקי מלווה

הלוואות בערבות מדינה דפי זהב

הלוואות בערבות מדינה בטוויטר

הלוואות לפתיחת עסק חדש

עשר קרנות נותנות הלוואות לעסקים – מי הן

ראיון באתר של אופיר מנחם על הלוואות בערבות מדינה וגם הלוואות לפתיחת עסק חדש

הלוואות בערבות מדינה – תנאי סף לקבלת הלוואה

יעקב אלון יועץ כלכלי בלשכת היועצים העסקיים של ישראל

לשכת היועצים העסקיים של ישראל

ויקיפדיה לשכת היועצים העסקיים והניהוליים של ישראל

קרדיט: freepik

מאמרים נוספים

[contact-form]  

מימון נדלן

מימון נדל"ן מסחרי אם אתה יזם נדלן, זקוק למזומנים כדי להקים פרויקט נדלן, ידע יש, ניסיון יש, הפתרון מונח כאן לפניך עם יועץ מקצועי שעשה מימון פרויק נדלן גם לקטנים וגם לגדולים, עם הבנקים הגדולים, עם גופי המימון המובילים במשק, פתרון מהיר ומקצועי ונכון תוך פחות משבוע. גם אם סורבת בבנק ואתה מעוניין לקבל משכנתא למסורבי [...]

Leos Media & Interactive
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
Call Now Button