הלוואות בערבות מדינה: למי הן מתאימות? – הכי מקצוענים סל יועצים

למי מתאימה הלוואה בערבות מדינה? אילו יתרונות היא מציעה, ומה חשוב לדעת על אפיק הלוואה זה? יש לכם עסק בתחום כלשהו ואתם מתקשים לגייס סכום כסף מסוים שיעזור לעסק שלכם “להמריא”? הלוואות בערבות מדינה יכולות להיות פתרון מצוין והכי טוב עבורכם, ובעיקר כדי לייצב את העסק שלכם, להרחיב אותו או לפתוח עסק חדש.

יעקב אלון | סל יועצים

מי זכאי לקבל הלוואה בערבות מדינה?

הלוואה זו, וכפי שניתן להסיק משמה, ניתנת לכם תחת ערבות המדינה, כחלק מעידודה ורוצה לסייע לחברות מתחילות, בראשית דרכן. הלוואה זו מאפשרת לעסק ולחברה בכל תחום ליהנות מהסכום הנדרש לו/לה וללא הצורך להתמודד עם קשיים או בעיות אחרות, הקשורות בקבלת ההלוואה. הלוואות בערבות מדינה ניתנות לעוסק מורשה, חברה בע”מ, עמותות, עוסקים פטורים שרוצים לפתוח עסק חדש ויזמים שמעוניינים להגשים את חלומם ולהפוך ביום אחד משכירים לעצמאיים בעלי עסק בתחום שהם יודעים לעבוד בו מנוסים בו וזהו השלב הבא בחיים שלהם. ההלוואות בערבות מדינה ניתנות לכל סוגי העסקים כולל “ענפים קשים” שהמערכת הבנקאית “בועטת” בהם ולא נותנת להם כסף כגון תיירות, קבלני בניין, מסעדות, בתי קפה, יש לשים לב שיזמות הוא תחום שהלוואה בערבות מדינה אינה מוכנה לממן אותו. כלומר במידה ויש לך עסק שחציו פועל כיזמות וחציו פועל כחברת בנייה ( זהו מבנה שגרתי של עסקים מסוג זה), אזי מגישים את הבקשה לתחום של הבנייה, ולא מערבים את החלק של היזמות שיפסול את הבקשה.

איך זה עובד?

הלוואה בערבות מדינה היא הלוואה הניתנת לעסקים ולחברות בראשית דרכן ולעסקים פעילים. כדי לעודד עסקים כאלה, חברות חדשות שזה עתה הצטרפו לשוק, ואפילו עסקים בתחומים שונים אך כאלה הנחשבים לקטנים, החליטה המדינה להציע מסלול מיוחד של הלוואה מיוחדת, שעבורה היא משמשת כערבה. כדי לקבל את הלוואה לעסק חדש יש להציג בפני המערכות המדיניות השונות, האחריות על כך, תכנית עסקית מסודרת, המפרטת את אופן התנהלותו של העסק ובעיקר אם המטרות שאותן הוא רוצה להגשים. הצגה נכונה של נתונים אלה משפיעה כמובן לטובה על החלטתה של המדינה לאפשר לעסק הפונה אליה לקבל את ההלוואה וליהנות מסכום הכסף הנדרש לו. הגשת תכנית עסקית, המציגה את כל יתרונותיו של העסק ואת כל הכלים העומדים לרשותו, מוסיפים לכך לא מעט והופכים אותו לראוי יותר. לאחר כתיבת התכנית העסקית הבקשה מוגשת בצירוף של מסמכים נלווים כגון חתימות עורך דין ורואה חשבון, ולאחר הליך מסודר של כחודש ימים ניתן לקבל הלוואה בערבות מדינה, יש לציין שהליך זה הוא מוסדר מאוד, ולכל צד בתהליך יש לוחות זמנים שהוא צריך לעמוד בו, כך שאפשר לדעת בבירור שנדע את התוצאה בתוך לוח זמנים של חודש ימים

סרטון הדרכה לכתיבת תכנית עסקית ומילוי טפסים בשיטת עשה זאת בעצמך לקבלת הלוואות בערבות מדינה

סרטון הדרכה חתימות עורך דין ורואה חשבון ומסמכים נדרשים להגשת בקשות הלוואות בערבות מדינה

לנוחותכם, מצורף סרטון הדרכה שנותן לכם הסבר מפורט כיצד לחתום על מסמכי הבקשה של הלוואות בערבות מדינה, ניתן להתקשר לצורך קבלת הסבר, זה הכי פשוט והכי קל.

טלפון הנייד: 050-762-7623

איך עושים את זה נכון?

ראשית יש להכין תכנית עסקית מסודרת, שתוכל לשכנע את המדינה להעניק ערבות כזו להלוואה כל כך חשובה. הדבר נכון לכל עסק, קטן וגדול כאחד, אך האמת היא שכשמדובר על הלוואה בערבות מדינה, הכנת התכנית העסקית המתאימה לצורך קבלת ההלוואה הנה המכשול העיקרי שעומד בפני בעלי עסקים רבים.

מסיבה זו בדיוק חשוב להיעזר בחברה, המתמחה בהכנת תכניות כאלו, חברה שיכולה לסייע לעסק לגייס את כל הכסף שלו הוא דרוש ובכך גם להצליח יותר. בחזרת חברה זו נבחנים היבטים שונים הקשורים לעסק – הן הביטים פיננסיים והן היבטים שיווקיים. יחד עם צוות החברה בונים תכנית פיננסית נכונה יותר, העוזרת לשכנע את המדינה שהעסק הוא המקום הנכון להשקיע בו כסף ולאפשר לו לקבל את הערבות הנדרשת לו להלוואה. תהליך העבודה, הכולל את הכנת התכנית העסקית, כולל לא מעט שלבים ועבודה מול גורמים שונים. הוא כולל תהליך של ייעוץ, התנהלות משותפת מול הבנקים המלווים וכמובן גם מול המדינה והסבר מדויק לבעליו של העסק כיצד עליו לפעול.

3 מסלולים לקבלת הלוואה בערבות המדינה

הלוואה בערבות מדינה מוצעת במסגרת של שלושה מסלולים – מסלול הון חוזר, מסלול השקעות ומסלול להקמת חברות ועסקים חדשים. כל מסלול כזה מתאים לצרכים שונים ולשלבים שונים בהקמתו ובהתנהלותו של העסק. מסלול הון חוזר הינו מסלול המיועד לעסקים שנמצאים בצמחיה, הזקוקים לסכום כסף מסוים לפעילותם השוטפת. מסלול ההשקעות מיועד לעסקים קיימים, המעוניינים להתרחב ולהוסיף סניפים חדשים או לרכוש ציוד חדש לעסק. המסלול השלישי מיועד לחברות ולעסקים חדשים הזקוקים לכסף כדי להקים את העסק.

הלוואה בערבות מדינה – כדי להצליח יותר!

אני , יעקב אלון יועץ הלוואות בערבות מדינה מקצועי ומיומן, אשמח לעמוד לרשותך וללוות אותך לאורך כל הדרך, עד לקבלת ההלוואה שלה אתה זקוק. אני אעזור לך לקבל הלוואות בערבות המדינה, שתאפשר לך לפתוח את העסק או להרחיב את העסק שעליו חלמת, מימשת ועכשיו הגיע הרגע שחלמת עליו, פריצת הדרך, כעת אתה נדרש  לרכוש ציוד חדשני ומתקדם לעסק החדש או להמשיך את פעילותו השוטפת של העסק שלכם ללא דאגות מיותרות.

אני מציע לך את כל אחד מתוך שלושה מסלולי הלוואות לעסקים, המותאמים לצרכים שונים וכוללים את הפתרונות הנדרשים לעסק. אני מזמין אותך ליצור איתי קשר, או פשוט לחייג בשיחת טלפון קצרה בכדי להבין את האפשרות שלך להתקדם בחיים.

הלוואות בערבות מדינה: הפתרון הכי טוב שיש

אין ספק שהלוואות בערבות מדינה הן הפתרון האופטימלי והפתרון הכי טוב שיש וקיים היום במדינת ישראל, כל יזם מתחיל שרוצה לפרוץ ולהצליח בעולם העסקים, או יזם שיש לו עסק וחווה התפתחות עסקית שדורשת ממנו ביצוע השקעות לאור תנאי החוזה שהוא סגר או עומד לסגור, הפתרון של הלוואות בערבות מדינה הכניס למסגרת תהליכית, לוחות זמנים מוגדרים וברורים מיהו היזם שיכול לקבל הלוואות בערבות מדינה, כמה זמן התהליך הזה ייקח, מי מבצע כל שלב, מי אחראי על כל שלב, לכמה זמן ההלוואות האלו יינתנו, מה מסגרת הריבית שבה היזם יעמוד, כמה זמן יש ליזם זמן אוויר עד שיתחיל לשלם את הלוואותיו בערבות המדינה, כל זאת עומד אל מול כל הגופים המוסדיים שבעטו שעסקים קטנים אלו שמנסים לפלס את דרכם, שהם יזמים שמעוניינים להרחיב את העסק שלהם או לפתוח עסק חדש, ולמה הכוונה הגופים המוסדיים בעטו? ברור לחלוטין, וזאת לאחר שהיזם נכווה בפנייה לגופים הגדולים במשק שהם בנקים, חברות כרטיסי אשראי, או חברות  מימון כאלו ואחרות, שהתשובה היא פשוטה, בנקים וחברות כרטיסי אשראי רוצות למכור הלוואות לאנשים יצבים בעלי משכורת קבועה, לא אנשים שעכשיו משנים את מודל ההכנסות שלהם עקב כניסה של פרויקטים חדשים והזמנות חדשות שהם לא יודעים אם היזם יעמוד במשימה הגדולה שלו ויצליח בסופו של תהליך לקבל את התמורה עבור הפרויקט או ההזמנה הגדולה שהוא צריך לבצע. וזהו היתרון הגדול של הלוואות בערבות מדינה.

קרא עוד:

הלוואות לפתיחת עסק חדש

הלוואות בערבות מדינה – איך בוחרים וכמה זה עולה

קרן פועלים לעסקים

הלוואות בערבות מדינה

צור קשר – שלח הודעה אל יעקב אלון

מי אני

מי זכאי לקבל הלוואה בערבות מדינה

הלוואות בערבות מדינה – קורונה

מדוע כדאי לבחור בערוץ הלוואות בערבות מדינה

הבלוג שלי

קרן פועלים לעסקים

הלוואות בערבות מדינה בנק לאומי

הלוואות לעסקים בערבות מדינה

מי נותן הלוואה לפתיחת עסק – ומי זכאי לקבל

חשיבותו של יועץ בליווי בקשת הלוואה בערבות מדינה

איך להפוך משכיר לעצמאי באמצעות הלוואה לעסק חדש

כל הפתרונות – הלוואות לעסקים קטנים – בישראל

מה שחשוב לדעת על הלוואות בערבות מדינה

מקורות מידע לקבלת הלוואה בערבות מדינה:

פרופיל יועץ הלוואות בערבות מדינה מקצועי יעקב אלון עם +20 שנים בייעוץ לעסקים

איש המקצוע שיעזור לכם לקבל הלוואה בערבות מדינה

עשה זאת בעצמך וקבל הלוואה בערבות מדינה

קידום עסקים קטנים בעזרת הלוואה בערבות מדינה

קרן עוגן הקרן הכי חברתית בישראל – הלוואות לעסקים 200 אלף ש”ח תוך עשרה ימים

הלוואות בערבות מדינה דפי זהב

הלוואות בערבות מדינה בטוויטר

הלוואות לפתיחת עסק חדש

עשר קרנות נותנות הלוואות לעסקים – מי הן

ראיון באתר של אופיר מנחם על הלוואות בערבות מדינה וגם הלוואות לפתיחת עסק חדש

הלוואות בערבות מדינה – תנאי סף לקבלת הלוואה

קרדיט: freepik

מאמרים נוספים

[contact-form]  

מימון נדלן

מימון נדל"ן מסחרי אם אתה יזם נדלן, זקוק למזומנים כדי להקים פרויקט נדלן, ידע יש, ניסיון יש, הפתרון מונח כאן לפניך עם יועץ מקצועי שעשה מימון פרויק נדלן גם לקטנים וגם לגדולים, עם הבנקים הגדולים, עם גופי המימון המובילים במשק, פתרון מהיר ומקצועי ונכון תוך פחות משבוע. גם אם סורבת בבנק ואתה מעוניין לקבל משכנתא למסורבי [...]

Leos Media & Interactive
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
Call Now Button