קרן חושן הלוואות לעסקים – הכי מקצוענים סל יועצים

קרן “חושן” השקעות הנה קרן צמיחה למתן הלוואות לעסקים קטנים ובינוניים, בניהולה של גיזה זינגר אבן וחברות הביטוח המובילות, הפניקס והראל אשר זכו במכרז משרד הכלכלה למתן הלוואות לעסקים קטנים ובינוניים, גיזה הייתה בעברה הגוף המתאם של הלוואות בערבות מדינה.

מי זכאי לקבל הלוואה לעסק מקרן חושן?

יעקב אלון | סל יועצים

קרן גיזה זכתה לאחרונה במכרז של משרד הכלכלה לעסקים קטנים בינוניים עבור חברות הביטוח המובילות הפניקס וגם של חברת הביטוח הראל למתן הלוואות לעסקים, הקרן פועלת המתכונת בדיקה דומה לעבודתה עם מיטב היועצים כמו סל יועצים אשר פועלים מול קרן חושן כמו בעבודתה מול גיזה במסלולי הלוואות בערבות מדינה השונים

הקרן מציגה מתן הלוואות לעסקים בתנאים אטרקטיביים ומהירות תחרותיים ביותר:

  • מסלול למימון הון חוזר – הקרן תעמיד הלוואות לעסקים החל מסכומים של 100 אלף ש”ח ועד למיליון ש”ח, לגישור על פערים תזרימיים, כאשר ללקוחות יוצעו מסגרות אשראי קצרות טווח של עד שישה חודשים, מנהלי הקרן מקפידים על ההיכרות האישית שלהם עם עסקים רבים ממסלולי הלוואות בערבות מדינה שבהם הם כיהנו במשך שנים רבות ושם צברו ידע רב בתחום הלוואות לעסקים. הקרן היא בתהליכי למידה של השוק והיא תשנה את התנאים של הלוואות לעסקים בהמשך בהתאם להבנתם את צרכי הלקוחות בעל העסקים.
  • מסלול שני הוא מסלול למימון השקעות וצמיחת עסקים – הקרן תעמיד הלוואות לעסקים עד לסכום כולל של 5 מיליון שקלים, ולתקופה של עד 4 שנים.

הלוואות לעסקים יינתנו בהליך מזורז, הועדה הסופית תתכנס פעם בשבוע כך שמדובר בהלוואה מאוד זריזה יחסית לפתרונות האחרים בישראל. נזכיר שזמן סביר לבקשת הלוואה בערבת מדינה עומד על 4 שבועות.

תנאים כלליים

כפי שהדגשנו קיימים שני מסלולים:  הלוואות במסלול הון חוזר, או מסלול השקעות ברכישת עסק, או רכישת ציוד, מכונות,  נדל”ן, הלוואות גישור על פערי תזרים, הלוואות בסכומים נאים של מאתיים אלף שקלים ועד חמישה מיליון, ניתן לקבל גרייס תלוי בצורך של הלקוח ונכונותו, הריבית היא בגובה שמונה אחוזים שאינה נחשבת טובה מול חלופות אחרות, או אם נשים אותה מול הלוואות בערבות מדינה, כפי שהדגשנו יש חסרון גדול הוא בקשת פתיחת תיק של 1,500 ש”ח. בטחונות נדרשים וגם שעבודים על רכוש קבוע, נדל”ן, כלי רכב, יש דרישה לערבות אישית על כל הלוואה.

תנאי הסף להגשת בקשות לקרן החדשה:

העסק הלווה הוא חברה בע”מ, שותפות או עוסק מורשה

הוותק של העסק יעלה על שנתיים, כלומר בקרן זו לא תתאפשר הגשת בקשות לקבלת הלוואות לפתיחת עסק חדש.

החברה או העסק שמגיש את בקשת הלוואה לעסק לא פעיל בתחומים של קבלני בניין, הימורים, שירותי מטבע, יזמות נדל”ן וגם תמ”א,

הפעילות הפיננסית של בעל העסק או של העסק תקינה ובהתאם לפרמטרים של שאר הקרנות.

חשבונות הבנק של העסק או של בעל העסק התנהלו בצורה תקינה במשך ששת החודשים האחרונים.

פרמטרים פיננסים נוספים שהם בהתאם לכללים החשבונאיים הרגילים.

יהיו קיימות הגבלות על מגישי הבקשות ביחסים עם הלוואות בערבות מדינה. פרמטרים אלו עדיין לא סגורים באופן סופי.

מנהלי קרן גיזה ומטרות הקרן:

מנהלי הקרן של גיזה הם יחיאל אבן ויהודית רוזנברג, יחיאל אבן הוא היה המנהל של גיזה בקרן שנותנת הלוואות בערבות מדינה וישב בוועדה הסופית שמאשרת את הבקשות. יחיאל אבן סיים את תפקידו בגוף המתאם של הקרן בערבות מדינה לטובת הקרן החדשה שאושרה על ידי משרד הכלכלה ומשרד האוצר.

מטרת הקרן היא לשקלל את התחרות בשוק האשראי, לאור הצלחת הקרן בערבות מדינה שנותנת הלוואות בערבות מדינה. ולפתוח קרנות חדשות שיתנו תחרות לשאר הגופים הגדולים כגון הבנקים, וזאת על מנת שהצרכן הסופי בעל העסק יוכל לקבל הלוואות בתנאים טובים יותר ממה שהוא מקבל היום, ובמהירות גדולה יותר.

קרדיט: freepik

מאמרים נוספים

[contact-form]  

מימון נדלן

מימון נדל"ן מסחרי אם אתה יזם נדלן, זקוק למזומנים כדי להקים פרויקט נדלן, ידע יש, ניסיון יש, הפתרון מונח כאן לפניך עם יועץ מקצועי שעשה מימון פרויק נדלן גם לקטנים וגם לגדולים, עם הבנקים הגדולים, עם גופי המימון המובילים במשק, פתרון מהיר ומקצועי ונכון תוך פחות משבוע. גם אם סורבת בבנק ואתה מעוניין לקבל משכנתא למסורבי [...]

Leos Media & Interactive
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
Call Now Button