הלוואות בערבות מדינה אבטחה ושמירה – הכי מקצוענים סל יועצים

עסק בתחום אבטחה ושמירה שרשימת הלקוחות שלה מתרחבת באופן קבוע החליט שהפתרון של לקבל הלוואות בערבות מדינה להרחבת העסק שלו הוא הפתרון הנכון, לעסק יש מוסדות גדולים ולקוחות עסקיים רבים, וגם לקוחות רבים בתחום הביטחוני.

יעקב אלון | סל יועצים

מי זכאי, ומי לא זכאי לקבל הלוואות בערבות מדינה?

עיקרי התכנית העסקית

קורות חיים

סיפורו של יזם שכיר שעבד כשומר בעסק שמירה ואבטחה במשך פחות מעשר שנים, לאחר מכן היזם הבין שיש לו יכולות ארגוניות ניהוליות וגם תפעוליות בתחום שמירה ואבטחה, ולכן הוא החליט שהוא יכול לעבוד עם לקוחות באופן עצמאי ואינו זקוק לשירותי תיווך של משרד שינהל אותו, שהרי הוא זה שמביא את הלקוחות החדשים למשרד. אז מדוע שלא יפתח עסק חדש? , ואכן כן היזם פתח עסק חדש בתחום אבטחה ושמירה על מוסדות, מבנים ציבוריים והרבה עסקים שהכירו אותו, היזם הוא בעל יכולת שירות גבוהה, הלקוחות אוהבים לעבוד אתו, ולכן הוא מצליח לגייס לקוחות רבים וחדשים כל הזמן, ליזם יש יכולת הקשבה והבנה של צרכי הלקוח, וגם יכולות ביצועיות, רפאל מגייס עובדי שמירה ואבטחה שיש להם סבלנות ללקוחות ובעלי רמת שירות גבוהה, ליזם חשוב לתת ללקוחותיו מענה מידי לצרכים ולבעיות שהם מעלים בפניו. הלקוחות מאוד מרוצים, ורשימת הלקוחות שלו מתרחבת באופן קבוע , ליזם יש לקוחות עסקיים, וגם לקוחות רבים בתחום הביטחוני.

אילוסטרציה של שומר בחברת אבטחה – סל יועצים – הלוואות בערבות מדינה

גידול בהכנסות לעסק של שמירה ואבטחה בזכות הלוואות בערבות מדינה:
שנה ראשונה להפעלת העסק – 80 אלף ש”ח בחודש

שנה שנייה להפעלת העסק – 150 אלף ש”ח בחודש

שנה שלישית להפעלת העסק – 200 אלף ש”ח בחודש

הגידול בהכנסות העסק בתחום שמירה ואבטחה יימשך מאחר והיזם נכנס לפרוייקטי שמירה ואבטחה גדולים יותר ולכן ההכנסות החודשיות יעמדו על 250 אלף ש”ח בחודש. היזם צריך היום ל-15 עובדי שמירה ואבטחה חדשים, כאשר פעולה זו בלבד תגדיל את ההכנסות לכל עובד שמירה ואבטחה ב-18 אלף ברוטו, ומכאן שההכנסה תגדל בכל חודש ב 270 אלף ₪, כלומר בסך הכול הגידול בהכנסה של העסק בתחום אבטחה ושמירה כתוצאה מקבלת הלוואות בערבות מדינה תהיה מ-190 אלף ₪ בחודש עד ל-460 אלף ₪ בחודש

תכנית השקעה לעסק שמירה ואבטחה של היזם – השימוש הכספי של הלוואות בערבות מדינה:

העלאת קמפיין שמירה ואבטחה פרסום ושלטי חוצות

רכישת מכונות קרצוף

רכישת מכונות טיאוט

הגדלת כוח אדם שמירה ואבטחה ב-15 עובדים, כאשר נדרש לתת ערבות למשרד במסחר והתעשייה עבור עובדי שמירה ואבטחה .

בנוסף היזם חייב להחליף את המשרד לגודל של 100 מטר מגודל 30 מטר.

היזם זקוק בנוסף להון חוזר עבור מימון הוצאות קבועות של עובדי שמירה ואבטחה, עד לקבלת הכסף מהלקוחות

בקשת הלוואות בערבות מדינה – 500 אלף ש”ח

סרטון הדרכה לכתיבת תכנית עסקית ומילוי טפסים בשיטת עשה זאת בעצמך לקבלת הלוואות בערבות מדינה

סרטון הדרכה חתימות עורך דין ורואה חשבון ומסמכים נדרשים להגשת בקשות הלוואות בערבות מדינה

לנוחותכם, מצורף סרטון הדרכה שנותן לכם הסבר מפורט כיצד לחתום על מסמכי הבקשה של הלוואות בערבות מדינה, ניתן להתקשר לצורך קבלת הסבר, זה הכי פשוט והכי קל.

טלפון הנייד: 050-762-7623

ייעוץ פיננסי מקצועי של הלוואות בערבות מדינה גם בתחום שמירה ואבטחה, הוא פעולה שאוגרת בחובה ניסיון רב שנים בתחום מצד אחד, ניסיון עסקי רב שנים מצד שני, והיכרות עמוקה של כל הגורמים שמבצעים את בדיקות הלוואות בערבות מדינה, וכמובן מוסריות ומחויבות של היועץ לבעל העסק ששם בו את אמונו עד קבלת ההלוואה. יש לציין שהלוואה לעסק בערבות מדינה  ניתנת לחמש שנים, גרייס חצי שנה, לעומת שש שנים בקרן פועלים ושנה גרייס.

ניתן ליצור קשר להתייעצות  עם יעקב אלון,

מנכ”ל,

בטלפון 050-762-7623 או למלא פרטים כאן ונחזור אליך מיד


** בכתבה זו איינו מפרסמים פרטים על בעל העסק, או העסק עצמו, חשוב לנו בחברת סל יועצים להקפיד על צניעות לקוחותינו, כמו כן איננו מפרסמים סודות מסחריים שלהם.

קרדיט: freepik

מאמרים נוספים

[contact-form]  

מימון נדלן

מימון נדל"ן מסחרי אם אתה יזם נדלן, זקוק למזומנים כדי להקים פרויקט נדלן, ידע יש, ניסיון יש, הפתרון מונח כאן לפניך עם יועץ מקצועי שעשה מימון פרויק נדלן גם לקטנים וגם לגדולים, עם הבנקים הגדולים, עם גופי המימון המובילים במשק, פתרון מהיר ומקצועי ונכון תוך פחות משבוע. גם אם סורבת בבנק ואתה מעוניין לקבל משכנתא למסורבי [...]

Leos Media & Interactive
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
Call Now Button