הלוואות בערבות מדינה עורכי דין ☝️ הכי מקצוענים סל יועצים

אנחנו נספר פה סיפורו של לקוח מייצג בתחום משרדי עורכי דין שהיה זקוק להלוואות בערבות מדינה למימון פרויקטים בתחום עריכת הדין. לקוח זה קיבל הלוואה בערבות מדינה של חמש מאות אלף שקלים מקרנות הלוואות בערבות מדינה הלוואה זו סיפקה את צרכי ההון החוזר שהוא נזקק לו, מדובר במהלך של חודש של למידת העסק, הגשת בקשה, פגישה עם נציג של הגוף המתאם, החלטת הבנק, וסיום מוצלח בוועדה הסופית שמאשרת הלוואות בערבות מדינה.

יעקב אלון | סל יועצים

מי זכאי לקבל הלוואה בערבות מדינה?

משרד עורכי הדין הוא אחד ממשרדי עורכי הדין הכי גדולים במדינת ישראל, המשרד ממוקם במרכז תל אביב, מדובר במשרד שיש לו את המגוון מהגדולים של ההתמחויות של עורכי דין בישראל: המשפט המסחרי, דיני עבודה, נדל”ן, כינוסי נכסים ופירוקים, קרנות וקופות גמל ופנסיה, חברות, טיפול בחברות סטארט אפ, שוק ההון, ליטיגציה בתחומים האזרחיים והמסחריים ופתרון סכסוכים באמצעות בוררויות וגישורים. בין לקוחות המשרד ניתן למנות: בנקים, מוסדות פיננסיים, לקוחות פרטיים, תאגידים, חברות פרטיות ובורסאיות, חברות ממשלתיות, רשויות מקומיות, ארגוני עובדים ומעסיקים, קרנות, קופות גמל ופנסיה ומוסדות כלכליים. צוות המשרד הוא של עשרות עובדים, מדובר במשרד יוקרתי שנותן ללקוח מענה של 360 מעלות בטיפול המשפטי הכולל שהוא צריך.

מטרת הלוואות בערבות מדינה

מטרת הלוואות בערבות מדינה היא לסגור פערי מימון של תשלומי לקוחות שמתקבלים שישה חודשים לאחר סיום העבודה, מדובר בפרויקטים של מיליוני שקלים, שהכסף עבורם מתקבל בין שישה חודשים ולבין שנתיים. הפרויקטים הם ארוכים מאחר ויש כאן מערכות של בתי משפט שמעורבות בתהליך, ועד שמתקבלת החלטה בתיק זה אורך זמן. והרבה זמן. יש לשים לב שמדובר על משרד גדול עם כ-40 משכורות של עובדים מאוד מיומנים, שמקבלים משכורת ממוצעות של 10 אלף שקלים בחודש, משרד יוקרתי שנמצא בלב תל אביב, תשלומי השכירות שלו גבוהים, כלומר מדובר במשרד עם הוצאות קבועות גדולות, יחד עם זאת המשרד נהנה מהכנסות שוטפות מעבודתם של עורכי הדין, יחד עם זאת נוצר לעסק מחסור בסכום של 500 אלף שקלים לצורך המשך הפעילות.

במסגרת בקשת הלוואות בערבות מדינה, הוגשה תכנית עסקית שהוגשה והוצגו בה נתונים מרשימים של העסק:

תמחור ורווחיות:

למשרד עורכי בדין יש שיטות תמחור רבות: יש שיטה אחת שהיא לפי שעות עבודה, כלומר העבודה נעשית במהלך החודש, ומשולמת בסוף כל חודש לפי מדידה של שעות עבודה בפועל. יש לשים לב שהרווחיות היא מאוד גבוהה, המחירים נעים בין מינימום 400 ₪ עד 1,000 ₪ לשעת עבודה אחת, עלות עורך דין יכולה לעמוד על 10-20 אלף שקלים בחודש, לעומת הכנסה של 80 אלף שקלים בחודש מכל עורך דין, כלומר הרווח הגולמי הוא גבוה מאוד לכל עובד, זאת בהתאם לסוג ורמת עורך הדין, בנוסף ישנם פרויקטים שמקבלים עליהם אחוזים לפי הצלחה, שיטת תמחור נוספת היא במחיר פיקס. בכל המקרים, לאחר סיום העבודה יוצאת חשבונית עסקה ואז בהתאם לתנאי התשלום של הלקוח מתקבל תשלום – ורק אז יוצאת חשבונית.

הון חוזר – התנהלות שוטפת של העסק:

העבודה במשרד היא על סוגים שונים של לקוחות והתשלום מלקוח יכול להתקבל בין שלושה חודשים לשישה חודשים, זהו הפרש בין התשלום לעובד ולניהול המשרד לבין התקבול בפועל מהלקוח. לגבי הון חוזר של פרויקטים כאן מוציאים חשבונית רק בסוף העבודה, תהליך זה לוקח בין שנה לשלוש שנים. עד לתקבול הגדול מהלקוח.

מי זכאי לקבל הלוואה בערבות מדינה

זה מצחיק, אבל כל בעל עסק יודע שבלי העסק שלו לקוחות שעושים פעולות לא מקצועיות עלולים להיכשל בביצוע המשימות, כמו שאתה לא תחליף מנוע במכונית ללא עזרתו של בעל מוסך, ורק אחרי שאתה מברר אתה בוחר את המוסך שלך, משום שידיים לא מיומנות ולא מקצועיות יכולות לגרום נזק, אומרים משפט נכון : “לך תוציא מטבע שנפלה לביוב”, אחרי שהמטבע נופלת לביוב אין שום סיכוי שתמצא אותה, קשה מאוד לפתוח את המכסה של הביוב, המים כבר שטפו את המטבע למקום רחוק, ולא תוציא אותה מהביוב, בדיוק אותו הדבר: אל תיקח יועץ פיננסי שיעזור לך לקבל הלוואות בערבות מדינה. קח יועץ פיננסי הלוואות בערבות מדינה שזו ההתמחות היחידה שלו.  תוספת של ייעוץ פיננסי היא nice to have אבל היא גורעת בביצועים של היועץ, למה הדבר דומה? אם יש לך רכב טויוטה, אתה לא הולך למוסכניק כללי לתקן את הרכב, אתה הולך למוסך שמתמחה בתיקון של טויוטה, הוא מכיר את הטויוטה הכי טוב, כי הוא פוגש אותה יום יום עשרות פעמים, אם תלך למוסכניק כללי, יש סבירות שהוא רואה טויוטה פעם בשבוע, ואין לו את הציוד המיוחד של טויוטה, אין לו היכרות עם השינויים בתחום של טויוטה באופן שוטף שהרי יש המון סוגים של מכוניות, בדיוק אותו הדבר בהגשת בקשות הלוואות בערבות מדינה, יועץ הלוואות בערבות מדינה מכיר היטב את מנהלי הקרנות, את הבודקים של הלוואות בערבות מדינה, מכיר את כל השינויים בתחום באופן יומיומי, נפגש עם מקרים רבים ויודע בדיוק מה יעבור ומה לא יעבור, והכי חשוב יועץ הלוואות בערבות מדינה יודע איך בקשה יכולה לעבור את מנהלי הקרן. לכן אל תוותר בבחירה שלך!

סרטון הדרכה לכתיבת תכנית עסקית ומילוי טפסים בשיטת עשה זאת בעצמך לקבלת הלוואות בערבות מדינה

סרטון הדרכה חתימות עורך דין ורואה חשבון ומסמכים נדרשים להגשת בקשות הלוואות בערבות מדינה

לנוחותכם, מצורף סרטון הדרכה שנותן לכם הסבר מפורט כיצד לחתום על מסמכי הבקשה של הלוואות בערבות מדינה, ניתן להתקשר לצורך קבלת הסבר, זה הכי פשוט והכי קל.

טלפון הנייד: 050-762-7623

אפשר להתרשם כאן מסיפורי לקוחותינו – סל יועצים.

ניתן ליצור קשר להתייעצות עם יעקב אלון,

מנכ”ל,

בטלפון 050-762-7623

או למלא פרטים כאן ונחזור אליך מיד

משכנתא הפוכה

מאמרים נוספים

[contact-form]  

מימון נדלן

מימון נדל"ן מסחרי אם אתה יזם נדלן, זקוק למזומנים כדי להקים פרויקט נדלן, ידע יש, ניסיון יש, הפתרון מונח כאן לפניך עם יועץ מקצועי שעשה מימון פרויק נדלן גם לקטנים וגם לגדולים, עם הבנקים הגדולים, עם גופי המימון המובילים במשק, פתרון מהיר ומקצועי ונכון תוך פחות משבוע. גם אם סורבת בבנק ואתה מעוניין לקבל משכנתא למסורבי [...]

Leos Media & Interactive
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
Call Now Button