הלוואות בערבות מדינה בנק הפועלים לעסקים – חדרי בריחה ☝️ הכי מקצוענים סל יועצים

הו סיפורו של עסק לניהול חדרי בריחה קיבל הלוואה של בסיוע של הלוואות בערבות מדינה בנק הפועלים לעסקים, הלוואה לעסק ניתנה לצורך מימון הקמת חדר הבריחה, הציוד והאביזרים.

יעקב אלון | סל יועצים

מי זכאי לקבל הלוואה בערבות מדינה?

תקציר התכנית העסקית

קורות חיים של היזם:

מדובר על יזם שכיר שיש לו ידע בבניית מכשירים, והוא בעל ידע טכני נרחב, היזם גם סיים קורס בשיווק עסקי ויזמות נדל”ן, קורס שיווק של נדלן , קורס שיווק באינטרנט וגם קורס ניהול משא ומתן. היזם עובד בעסק שבו הוא גם האחראי על השיווק והמכירות, הצעות מחיר, הזמנות לקוח, ניהול קשרי לקוחות.  כמו כן היזם עובד במשך ששת השנים האחרונות הוא עובד כמנהל תפעול, מנהל רכש, לוגיסטיקה וכוח אדם. היזם מנהל את כל פעולות התפעול ברמה הגבוהה ביותר: ניהול ספקים, משא ומתן, הזמנות סחורה, ניהול מלאי ומחסנים. הוא גם מנהל את המתחם: שולט בכל מה שקורה באולם, בבר, אחראי על סידור העבודה של העובדים והמלצרים. בנוסף, הוא עוזר בשיווק בפגישות עם הלקוחות. הם עוברים לטיפול אישי שלו. כל הדרישות מופנות אל היזם: הוא מאשר או לא מאשר דרישות מיוחדות, הוא בונה את האירוע, את התהליכים שבאירוע, את התפריט. הוא דואג לכך שהלקוחות יהיו מרוצים ביומם הגדול, היזם פתח עסק חדש ובו הוא את כל הפעילויות מא-ת של ניהול כוח אדם, תפעול החדרים, תחזוקת המתחם והחדרים, הדרכות עובדים, פגישות עם לקוחות פוטנציאליים, ניהול הקשר עם משרדים וחברות.

הפעילות העסקית

בכל רחבי העולם בכלל, ובישראל בפרט, באופן מהיר מאוד מתפתחת תופעה של משחקי “בריחה מהחדר” או “אסקייפ רום” שזה קווסט במציאות, אשר המשחקים האלה אידאליים עבור בילוי פעיל יחד עם חברים או קרובי משפחה. חדרי בריחה הם הרפתקה בלתי נשכחת עבור חבורה של שניים עד חמישה אנשים.

מהי המשמעות של המשחק הזה?

אסקייפ רום או “בריחה מהחדר” – הוא משחק מלא הרפתקאות שבו כל הדברים הם כמו במשחקי מחשב, אלא רק את הפעולה מתרחשת בחדר אמיתי עם חפצים אמיתיים ומוחשיים. המטרה של המשתתפים להפעיל היגיון, לפתור סוגים שונים של חידות, לחקור מטמונים, למצוא מפתחות וקודים שונים וגם להשתמש נכון בטיפים. חייבים לפתור משימה העיקרית ולצאת ממלא תעלומות וסודות חדר, שאתם נעולים בו תוך 60 דקות מקסימום. במשחק יכולים להשתתף 2-5 שחקנים, ואתם חייבים להיות צוות אחד ולעבוד בשיתוף פעולה בשביל לנצח.

משום שבכל חדר של מותקנות מצלמות עם מיקרופונים מובנים, והמפעילים תמיד מוכנים לסייע.

הרעיון העסקי:

חדר בריחה הוא חדר מעוצב בסגנון מסוים. על הנכנסים לחדר לברוח ממנו בתוך שעה. הבריחה נעשית ע”י פתירת חידות, הרכבת מספרים, חידות מתמטיות ופתירת שאלות חשיבה והגיון. כל זה בעזרת חפצים, אביזרים וחידות.

הבניה של החדרים היא מאוד טכנולוגית ומעוצבת, על מנת ליצור ללקוח חוויה מתאימה.

ענף חדרי הבריחה פועל בעולם כבר כ- 20 שנה. הוא מאוד מתפתח ויש אליו דרישה עצומה. לכל חדר יש נושא ייחודי, הוא מעוצב בהתאם לנושא שלו, והחידות שבו גם הן שונות ומתאימות לנושא. לאחר שלקוח מתנסה בחדר אחד, הוא מעוניין להתנסות גם בחדרים אחרים בסגנונות שונים.

חדרי הבריחה הם חדרים חברתיים, כשלחדר נכנסת קבוצה של אנשים. החדר גורם לאינטראקציה ייחודית בין המשתתפים. חדרי בריחה מתאימים לימי גיבוש של חברות, אירועים משפחתיים וכדומה.

חוויה בחדרים היא חוויה לימודית טכנולוגית

החדרים מתוכננים כך שהם מתאימים גם לראיונות עבודה. המרואיינים יכולים לבחון את האינטראקציה החברתית של המועמדים, ואת יכולת החשיבה שלהם. מיקום החדרים נמצא בלב פארק תעשייתי, ולצורך כך קיים הסכם שכירות לאולם שהיזמים מעוניינים לקיים בו את התכנית העסקית שלהם .

תמחור ורווחיות:

חדר בריחה יצר בשלושת החודשים הראשונים הכנסה ממוצעת חודשית של 40 אלף ש”ח, עם רווח גולמי בפעילות הוא 100% משום שאין הוצאות על הלקוחות, יש רק הוצאות קבועות.

 הכנסות לאחר קבלת הלוואות בערבות מדינה:

מבנה הכנסות החדש לאחר קבלת ההלוואה –

  • חדר בריחה “מספר 1” – 40 אלף ש”ח בחודש.
  • חדר בריחה “מספר 2” – פועל חודשיים – 45 אלף ש”ח בחודש.
  • חדר בריחה לילדים – 42 אלף ש”ח בחודש.
  • חדר בריחה דמיון מודרך – 42 אלף ש”ח בחודש.

מטרת הלוואות בערבות מדינה:

הלוואות בערבות מדינה של בנק הפועלים לעסקים אפשרה לחברה לשלם את החזרי ההלוואה במשך שש שנים, עם גרייס של שנה, הדבר יאפשר לחברה לבנות את חדר הבריחה, לצבור רווחים ולשלם את ההלוואה

חשיבותה של תכנית עסקית איכותית לקבלת הלוואות בערבות מדינה:

כאשר אומרים תכנית עסקית איכותית, למה הכוונה? הרי יש מיליון סוגים שונים של תכניות עסקיות, וכולן משמות למטרות שונות, ישנם תכניות עסקיות שיווקיות לצורך גיוס משקיעים, ישנם תכניות עסקיות לצורך הכנסת שותף, ישנם תכניות עסקיות לצורך קבלת הלוואות מהבנק, אני מתרכז כאן בתכניות עסקיות מיוחדות למטרות קבלת הלוואות בערבות מדינה, התכנית העסקית של הלוואות בערבות מדינה מוכוונת מטרה, כאשר יש שתי אפשרויות כתיבה. וגם הן שונות לחלוטין: הלוואות בערבות מדינה לפתיחת עסק חדש, או הלוואות בערבות מדינה להרחבת עסק מסיבות שונות של השקעה בעסק או מימון הון חוזר, בשני הסוגים הללו התכנית העסקית מציגה את הלקוחות המעוניינים במוצר או בשירות שהעסק נותן, ההבדל מתבטא בסוג הקשר עם הלקוח, בעל עסק רגיל מציג הזמנות לקוח, שהן הוכחה חד משמעית לקשר המצוין שלו עם הלקוח, שהלקוח סומך עליו ונותן לו הזמנה בה הוא מצפה לקבל במועד מסוים את המוצר או השירות, לעומת זאת בחור שכיר קשור ללקוח שלו מתוך היכרות אישית, הלקוח סומך עליו אבל הוא אינו יכול לתת לו הזמנה, שהרי השכיר עדיין לא פתח עסק. ישנם עסקים חדשים שפועלים כחנויות קמעונאיות, כאן לא ניתן להביא מאות לקוחות שיגידו שכל אחד קונה מוצר קטן, פה מציגים את ההצלחה של המיקום הנבחר, שהוא זה שמעיד על קיום לקוחות. את מלוא הכתבה ניתן לקרוא בלינק הבא

אפשר להתרשם כאן מסיפורי הצלחה של סל יועצים

ניתן ליצור קשר להתייעצות עם יעקב אלון,

מנכ”ל,

בטלפון 050-762-7623

או למלא פרטים כאן ונחזור אליך מיד

קרדיט: freepik

מאמרים נוספים

[contact-form]  

מימון נדלן

מימון נדל"ן מסחרי אם אתה יזם נדלן, זקוק למזומנים כדי להקים פרויקט נדלן, ידע יש, ניסיון יש, הפתרון מונח כאן לפניך עם יועץ מקצועי שעשה מימון פרויק נדלן גם לקטנים וגם לגדולים, עם הבנקים הגדולים, עם גופי המימון המובילים במשק, פתרון מהיר ומקצועי ונכון תוך פחות משבוע. גם אם סורבת בבנק ואתה מעוניין לקבל משכנתא למסורבי [...]

Leos Media & Interactive
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
Call Now Button