מכללה בתחום הפיננסי קיבלה הלוואה בערבות מדינה – הכי מקצוענים סל יועצים

מכללה בתחום הפיננסי קיבלה הלוואה בערבות מדינה לצורך מימון תשלומי לקוחות שניתנים בצ’קים לתקופה של שנה וחצי קדימה, ההלוואה ניתנה לתקופה של חמש שנים עם גרייס של שישה חודשים עד התחלת התשלום הראשון של ההלוואה

יעקב אלון | סל יועצים

מי זכאי לקבל הלוואות בערבות מדינה?

הרעיון העסקי של המכללה

המכללה הפיננסית  הוקמה כתוצאה משינוי משמעותי בסביבה הפיננסית כלכלית של הלקוח וראיית מקומו של הלקוח וצרכיו במרכז. תוחלת החיים המשתנה ,שוק ההון לגורמים רגולטוריים גרמו להסרת מוצרים מסורתיים מהמדף ופתיחת אפשרויות עשירה ומגוונת לשם מתן פתרונות ממשיים ללקות הן מבחינת בניית עתיד ראוי לפרישה הוגנת והן בהעברת נכסים פיננסים ואחרים מדור לדור.

נדרש לציין שקיימים הרבה מאוד התמחויות ותתי התמחויות בתחום הייעוץ הפיננסי, לא פעם עמדנו על כך באתר והסברנו שיועץ פיננסי הלוואות בערבות מדינה היא נישה קטנה בתוך כל תחום הייעוץ הפיננסי והיא דורשת התמתחות מיוחדת ביותר שדורשת התעסקות יומיומית עם הלוואות בערבות מדינה שדורשת היכרות עמוקה עם הבודקים, מנהלים בקרן, בנקים מובילים שמתאימים לעבודה עם הלוואות בערבות דמינה ועוד ועוד, יועץ פיננסי רגיל אינו יכול להכיר את כל הדמויות לעומק אם הוא לא עובד איתם באופן שוטף וזו אינה ההתמחות המיוחדת שלו.

יתרונות

  • העולם הפיננסי והפנסיוני נמצא בתהליך של שינויים מתמידים. אנשי המקצוע בתחום הפיננסי מתמודדים בשוק תחרותי, קשה ודינמי. לכן, היכולת לחזות כיצד ייראה השוק הפיננסי בעתיד, ועל פי זאת להיערך בהתאם, מהווה נכס משמעותי. מי שידע לכלכל את צעדיו נכון, והחליט על אסטרטגיות נכונות, ליישם אותן בהצלחה ולפתח את ההון האנושי שלו יהיה מוביל השוק העתידי.
  • לחברה קשרי עבודה עם מגוון רחב של גופים בינלאומיים מהמובילים בעולם, במגוון רחב של תחומים. זאת על מנת להביא את הידע והרעיונות המקוריים והחדשניים ביותר ללקוחותינו, ובכך להפוך אותם ליתרונות תחרותיים עבור הלקוחות מול המתחרים.
  • החברה מציעה שילוב ייחודי של ידע, ניסיון ויכולות בשוק הבינלאומי ובשוק המקומי. למובילי החברה יש את הניסיון, הידע, הכישורים והמתודולוגיות על מנת לעזור לגופים פיננסיים לפתח יכולות במגוון רחב של תחומים.

המכללה – פיתוח עסקי עתידי

המכללה היא חברה למטרת רווח – גידול של כמות הסטודנטים במכללה יביא להגדלת הרווח הגולמי והרווח הנקי. חישוב מראה שהגדלת מחזור התלמידים ב- 20% יביא להגדלת ההכנסות ב- 40%.

הכסף שיתקבל מההלוואה ינוצל עבור:

  • הון חוזר – 300,000 ש”ח. הסטודנטים משלמים עבור הקורסים ב-18 תשלומים, ולכן נוצרות בעיות תזרימיות. נדרש הון חוזר לשלושה חודשים – 100,000 שקלים לכל חודש.
  • העסקת איש שיווק טוב – 90,000 ש”ח. לפי חישוב עלות מעביד 30,000 ש”ח לחודש, עבור 3 חודשים.
  • הכנת חומרי לימוד – 50,000 ש”ח. כל סטודנט שמגיע ללמוד במכללה מקבל את חומרי הלימוד ב-hard copy. מאחר מדובר בעשרות תלמידים, ובמאות עמודים של חומר כתוב, הרי שהעלות בהכנת החומר הלימודי היא גבוהה. הסטודנטים אינם מסתפקים בחומר ממוחשב, ועומדים על קבלת חומר מודפס. מאחר שהסטודנטים הם למעשה השגרירים של המכללה – חשוב למלא את דרישתם זו.
  • רכישת רישיונות של תוכנות לניהול פיננסי, 50,000 ש”ח. חשוב שכל בוגר ילמד להכיר את התוכנות לניהול פיננסי. כרגע, הקורסים מתבצעים ללא התנסות טכנולוגית, ולכן הקורסים הם תאורטיים בלבד ואינם מעשיים. קיום קורס מעשי יביא להגדלת כמות הסטודנטים. בנוסף, ניתן יהיה לשווק את התוכנה כמוצר משלים, מה שיגרום להגדלה נוספת של ההכנסות.
  • פעילויות שוטפות של המכללה – 10,000 ש”ח.
  • סה”כ הלוואה נדרשת: 500,000 ש”ח.

הגדלת הרווחיות מול קבלת ההלוואה של 500 אלף ₪:

הגדלת תקציב השיווק והעסקת איש שיווק חזק, בנוסף להגדלת תקציב הקורסים (הן להכנת חומר לימוד, רכישת רישיונות לתוכנה פיננסית והון חוזר לתזרים המזומנים), יאפשרו פתיחת קורסים נוספים לאלה הקיימים כיום, באופן הבא:

  • 6 קורסים פיננסי 2: הגדלת הרווח ב-80,000 ש”ח לכל קורס, ובסה”כ ב-480,000 ש”ח בשנה.
  • 2 קורסים לתכנון פרישה: הגדלת הרווח ב-40,000 ש”ח לכל קורס, ובסה”כ ב-80,000 ש”ח בשנה.
  • 5 קורסים של סוגיות משפטיות פיננסיות: הגדלת הרווח ב- 4,000 ש”ח לכל קורס, ובסה”כ ב-20,000 ש”ח בשנה.
  • 5 קורסים של פיננסי 3: הגדלת הרווח ב-10,000 ש”ח, ובסה”כ ב-50,000 ש”ח.
  • סה”כ הגדלת הרווח בכל שנה: 630,000 ש”ח.

הוצאות הנהלה וכלליות

סכום חודשי בש”ח מהות הוצאה
50,000 שכר עבודה לאנשי הנהלה
27,000 שכר דירה וארנונה
4,500 טלפון וסלולר
4,400 הנהלת חשבונות
1,000 ביטוח
כלול בשכר דירה חשמל ומים
רו”ח, ייעוץ מקצועי ואחר
19,300 רכב, ליסינג, דלק וטיפולים
משרדיות ואחרות
אחר
106,000 סה”כ
קרדיט: freepik

מאמרים נוספים

[contact-form]  

מימון נדלן

מימון נדל"ן מסחרי אם אתה יזם נדלן, זקוק למזומנים כדי להקים פרויקט נדלן, ידע יש, ניסיון יש, הפתרון מונח כאן לפניך עם יועץ מקצועי שעשה מימון פרויק נדלן גם לקטנים וגם לגדולים, עם הבנקים הגדולים, עם גופי המימון המובילים במשק, פתרון מהיר ומקצועי ונכון תוך פחות משבוע. גם אם סורבת בבנק ואתה מעוניין לקבל משכנתא למסורבי [...]

Leos Media & Interactive
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
Call Now Button