משכנתא חוץ בנקאית

משכנתא חוץ בנקאית – יש לי את הפתרון! אני יועץ מקצועי ומנוסה בעל קשרים עם סמנכ"לים בבנקים וחברות ביטוח.

✔️ בעל תואר במנהל עסקים והנדסת תעשייה וניהול
✅ בעל חותם אמינות של BDO
🚩 ריביות הנמוכות ב 2-3 אחוז מכל גוף אחר
✅ התשלום על בסיס הצלחה בלבד

כך תקבל משכנתא לכל מטרה🚩 תשלום על בסיס הצלחה בלבד

יעקב אלון יועץ משכנתא חוץ בנקאית

    להשארת פנייה זריזה

    משכנתא חוץ בנקאית

    פנה אל יועץ מקצוען שמכיר את כל הפתרונות החוץ בנקאיים הגדולים, הטובים והבטוחים לצורך קבלת משכנתא חוץ בנקאית, יותר מזה גם אם חשבת שהדלת שלך סגורה בבנקים פנה אלי, יש לי היכרות עם כל הגורמים הבנקאיים והחוץ בנקאיים, כולם עובדים איתי ויודעים לתת לי תנאים מצוינים עבורך, כל מה שנדרש כדי להתקדם בחיים זה לפנות אלי ולקבל את העצה הטובה. העצה הטובה היא בחינם, אם תרצה לסגור מעגל ולעשות איתי את מלואה הדרך- אתה מוזמן לפנות אלי ולקבל משכנתא חוץ בנקאית מצוינת, חייגו עוד היום 050-762-7623

    משכנתא חוץ בנקאית היא פתרון נהדר לכל מי שמחפש לקבל מימון חוץ בנקאי לטובת רכישת נכס. בין אם מדובר בנכס למגורים או נכס להשקעה, הפתרון הטוב ביותר עבור אלה שידם אינה משגת למימון מלא של נכס היא כמובן לפנות אל גוף פיננסי ולקבל משכנתא. אם הבנק לא מאשר לכם משכנתא או שאתם רוצים לבחון אופציות נוספות ואולי אפילו טובות יותר ברוב המקרים, ייתכן ותרצו לחפש אחר משכנתא חוץ בנקאית. יעקב אלון הינו יועץ פיננסי בעל ניסיון רב שנים בתחום, שליווה אלפי לקוחות לאורך השנים לקבלת החלטות מושכלות בנוגע לרכישת נכסים, קבלת מימון חוץ בנקאי ובעל התמחות בנושא משכנתאות והתנהלות מול גופים פיננסיים שונים. צרו קשר לפרטים נוספים ובחינת הצורך שלכם במשכנתא ובאילו תנאים.

    מה לקחת בחשבון לפני בחירת משכנתא חוץ בנקאית?

    כאשר אתם באים לבחון משכנתא לטובת רכישת נכס תרצו לבדוק אפשרות של משכנתא חוץ בנקאית במקביל למשכנתא הבנקאית. לפני כן תצטרכו לבצע חישובים מסוימים שיובילו אתכם לקבלת החלטה פיננסית מושכלת שבאמת תיטיב עמכם. אחוז לפה או לשם עשויים להיות ההבדל בין מהלך רווחי למהלך כושל שיגרום לכם להפסיד כסף. בין החישובים השונים שתרצו לבדוק: גובה המשכנתא שאתם באמת צריכים, סכום ההחזר החודשי וגובה הריבית שישפיע על הסכום הסופי שתצטרכו להחזיר בהתאם למשכנתא שלקחתם. שימו לב כי משכנתא מורכבת מתמהיל של כמה מסלולים ולאדם הממוצע אין מספיק ידע מקצועי ו/או הבנה בנושא ולכן מומלץ להיוועץ עם יועץ פיננסי מקצועי בכל הנוגע למשכנתא שלכם.

    כיצד ניתן להגדיל את הסיכוי לקבל משכנתא חוץ בנקאית?

    • ניתן להגדיל/לשמור על דירוג האשראי שלכם. ככל שהוא יותר גבוה כך הסיכוי שלכם לקבל את המשכנתא בתנאים שאתם רוצים – הוא גבוה יותר.
    • בחנו אופציות שונות אך עשו זאת בחכמה – כל סירוב לבקשת אשראי נרשם כנקודה רעה עבורכם בהיסטוריית האשראי שלכם ועשויה להשפיע על דירוג האשראי שלכם.
    • התייעצו איתי אני יועץ פיננסי אלווה אתכם בהליך ויעזור לכם לקבל את ההחלטה הטובה והנכונה ביותר למציאת משכנתא חוץ בנקאית לנכס שלך.

      להשארת פנייה זריזה

      משכנתא חוץ בנקאית לנכס קיים

      משכנתא חוץ בנקאית לנכס קיים הינה סוג של משכנתא הניתנת על ידי גופים חוץ-בנקאיים וללווים שמסיבות כאלו ואחרות מסורבים על ידי הבנקים בבקשות ללקיחת משכנתא. הריביות במשכנתא חוץ בנקאית הינן לרוב גבוהות יותר ממשכנתאות הניתנות על ידי הבנקים וזאת בגלל שהבנקים כפופים לחוקים רגולטוריים המונעים מהם לתת סוגי משכנתאות בריבית גבוהה ובאופן שיסכן את הבנק מבחינת יכולת ההחזר של הלווה. העובדה שמשכנתא מסוג זה איננה צריכה להיות מפוקחת ע״י בנק מוסדי יכולה להפיק גם יתרונות עבור אנשים שמסיבות שונות אינן עומדים בתנאים של הבנקים לקבל משכנתא על נכסים קיימים, ובאמת העובדה שסוג משכנתא זה קיים בשוק הפיננסי מאפשרת למסורבי משכנתא על ידי הבנקים להגיע להסדרים ייחודיים עם הגופים אשר נותנים את המשכנתא ולפעמים אפילו בתנאים אשר בהפוך על הפוך יוצרים תחרות עם הבנקים על לקיחת משכנתאות מן הסוג הזה.

      היתרונות של משכנתא חוץ בנקאית לנכס קיים

      היתרונות בלקיחת משכנתא חוץ בנקאית לנכס קיים הינם רבים ומגוונים. ראשית כל, המשכנתא שגופים חוץ-בנקאיים יכולה להיות בסכום גבוה יותר מזו שהבנק היה מאשר, ולכן באמצעות פניה לחברה חוץ בנקאית כמו חברת ביטוח או חברת אשראי יתכן שאדם יוכל לרכוש נכס יקר יותר בו הוא מעוניין למטרת השקעה ובטווח הארוך יפיק מכך תועלת כספית. למרות היתרונות שיכולים להיות בקבלת משכנתא חוץ בנקאית לנכס קיים, חשוב לעשות זאת נכון ולא למהר. כדאי להתייעץ עם יועץ משכנתאות המתמחה במיוחד במשכנתאות חוץ בנקאיות. יועץ יוכל לסייע לכם להבין מהם התנאים בהם תוכלו לעמוד בלי שהדבר יעיק ויכביד מדי. גם אם המטרה בטווח ארוך היא רווח מהשקעה, חשוב לוודא שהתשלומים בעקבות המשכנתא יהיו ברמת הסביר.

      משכנתא חוץ בנקאית למסורבים

      בחירת היועץ שילווה אתכם- צעד חשוב ביותר

      משכנתא חוץ-בנקאית לנכס קיים הינה אופציה כאשר התנאים שהבנקים מציבים לזוגות צעירים הינם כמעט בלתי אפשריים בימינו. יחד עם זאת תמיד צריך לעשות בדיקות מקדימות ולראות לאיזה סוג של נכס ספציפי נלקחת משכנתא זו-בחברת סל יועצים ישמחו לתת לכם את המענה המיוחד עבורכם ועבור המקרה הפרטני שלגביו אתם מעוניינים להתייעץ ויעידו על כך לקוחות רבים אשר מרוצים מאוד משירותי החברה בשנים האחרונות. אני זמין בטלפון 050-762-7623

        להשארת פנייה זריזה

        מאמרים נוספים

        [contact-form]  

        מימון נדלן

        מימון נדל"ן מסחרי אם אתה יזם נדלן, זקוק למזומנים כדי להקים פרויקט נדלן, ידע יש, ניסיון יש, הפתרון מונח כאן לפניך עם יועץ מקצועי שעשה מימון פרויק נדלן גם לקטנים וגם לגדולים, עם הבנקים הגדולים, עם גופי המימון המובילים במשק, פתרון מהיר ומקצועי ונכון תוך פחות משבוע. גם אם סורבת בבנק ואתה מעוניין לקבל משכנתא למסורבי [...]

        Leos Media & Interactive
        Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
        Call Now Button