הלוואות לפתיחת עסק בערבות מדינה לחקלאים ☝️ הכי מקצוענים סל יועצים

זהו סיפורה של יזמת שהחליטה לממש את חלומה לפתוח עסק חקלאי בישראל בסיוע של הלוואות בערבות מדינה

✔️ הלוואות בערבות מדינה על בסיס הצלחה ☝️

✔️ צלצלו לזכאות!

יעקב אלון | סל יועצים

מי זכאי לקבל הלוואה בערבות מדינה?

הלוואות בערבות מדינה חקלאים

היזמת פנתה אל יעקב אלון מחברת סל יועצים שליווה אותה לאורך כל התהליך, כמו כן במהלך הטיפול ביזמת התייעצה איתו במגוון נושאים כגון כיצד להרוויח, כיצד להגיע ליעד בצורה נכונה והכי מהירה ועוד.

קורות חיים

ליזמת יש את משק חקלאי ביתי שנים רבות, ובמשך עשרות שנים היא עסקה בגידול של מגוון גידולים חקלאיים, גידולים החקלאיים של היזמת נועדו לתצרוכת אישית, והיא נעזרה באנשים מהמושב, למדה המון, היו לה הצלחות וכישלונות, היזמת למדה מה נכון לאזור הספציפי שלה, כיצד מעבדים את האדמה, כיצד לגדל גידולי ירקות, היזמת יודעת לנהל את הגידולים שלה בהתאם למזג האוויר, היזמת יודעת לעשות הדברה טבעית בכדי להגן על הגידולים ללא הדבר. כלומר היזמת יודעת להעמיד שתילים בצורה נכונה, לתת לכל שתיל את האדמה שמתאימה לו. היזמת יודעת לדשן דישון בזבל של בעלי חיים, ודרכים אלו גורמות לאדמה להתעשר, ולהיות טובה לאורך שנים ולא לתקופה קצרה, היזמת יודעת לתת גידולים תומכים אחד בשני . וכך היזמת בעלת נחלה החליטה לפתוח עסק שיהפוך את התחביב האישי שלה במשך הרבה שנים למקצוע מכניס, כאשר ליזמת יש את הנחלה הפרטית שלה שהיא לא בשימוש ואין לה תשלומי שכירות על השטח ולהתקדם. וכך היזמת יש קשרים ענפים עם כל מי שקשור בשיווק הסחורה האורגנית שהיא תייצר, ומבחינתה יש רק יתרונות בניצול כל המשאבים שנמצאים כרגע בסביבתה, וכל מה שהיא צריכה זה הלוואות בערבות מדינה על מנת להפעיל את העסק החדש.

הפעילות העסקית

היזמת החליטה לבקש הלוואה לפתיחת עסק חדש משק חקלאי שיניב לה פירות, כאשר היא מעוניינת לפתוח עסק שתחום שהיא עוסקת בו כל ימי חייה בסיוע של הלוואות בערבות מדינה. היזמת  גרה בנחלה גדולה  ושם היא צברה ידע חקלאי במשך כל ימי חייה. היזמת  מנצלת את הקשרים שלה לגופים קמעונאיים, משקים וחנויות שמעוניינים לשווק את הסחורה האורגנית המיוחדת שלה . היזמת  תגדל ותשווק “ירקות אורגניים ” לגופים קמעונאיים שמשווקים תצרוכת אורגנית, חנויות ומשקי בית. מדובר בירקות אורגניים עתירי אנרגיה ובריאות, ישנם מוצרים אורגניים שהיא תייצר בחורף וישנם מוצרים אורגניים שהיא תייצר בקיץ, וכך היזמת שמנצלת את כל הקשרים הענפים שהיא צברה במהלך חייה, שזה  כל מי שקשור בשיווק הסחורה האורגנית שהיא תייצר, ומבחינתה יש רק יתרונות בניצול כל המשאבים שנמצאים כרגע בסביבתה, וכל מה שהיא צריכה זה להפעיל את העסק החדש. המתחרים של היזמת  הם גם המשווקים שלה, המשווקים לא יכולים לגדל את כל המוצרים, ולכן כולם עובדים עם כולם, כלומר הענף הוא תומך אחד בשני וזה הסוד של הענף. המיקום של העסק החדש של היזמת  הוא בנחלה הפרטית שלה  והיא מעוניינת להפריח את השממה שעומדת הרבה שנים ריקה וללא כל טיפול ובכך היא תרוויח פעמיים גם כסף כי היא תייצר ותרוויח, וגם הנשמה שלה תפרח שזה מה שהיא זקוקה לו. השוק של היזמת  הוא שוק של קמעונאים, משקים חקלאיים, חנויות משווקות פירות וירקות אורגניים ומשקי בית מהסביבה שבאים לקנות מוצרים טובים וזולים ישירות מהחקלאי

היתרון היחסי של העסק של היזמת הוא במגוון תחומים:

  1. ליזמת יש ידע וניסיון רב שנים בגידולים חקלאיים במגוון צורות וגוונים ובהתאם לעונות השנה.
  2. ליזמת יש משק חקלאי בביתה שהוא לא בשימוש ואין לה תשלומי שכירות על השטח.
  3. ליזמת יש קשרים ענפים עם כל מי שקשור בשיווק הסחורה האורגנית שהיא תייצר

איכות הייצור של היזמת נחשבת “טעם גם פעם” שזה דבר שכמעט לא קיים במחוזותינו, כלומר היזמת יודעת להעשיר את האדמה בצורה אורגנית שאחרים לא יודעים לבצע, ההשקיה היא חסכונית מאחר וצורת הגידול יוצרת “בריכות מים קטנות”, היזמת יודעת לגדל צירופים של שתילים שגורמת לשתיל מסוג אחד לשתיל מסוג אחר. כמו כן היזמת יודעת לייצר יבול גדול יותר על אותו הצמח. היזמת יודעת להילחם במזיקים בשיטה אורגנית שעלולים להקטין את התוצרת. כלומר הקמעונאות שהיזמת מחוברת אליה תעדיף את הסחורה של היזמת משום שהסחורה של היזמת היא ברמה הכי טובה שיש

מטרת הלוואות בערבות מדינה

היזמת זקוקה לסכום של מעל 200 אלף ₪ לצורך עבודות הקמה, לפתח את מערכת ההשקיה, רכישת ציוד מתאים , רכישת מיכלי אחסון, רכישת שתילים ראשוניים, רכישת זרעים ראשוניים, רכישת עפר. היזמת תשתמש בקבלני משנה שיקימו את המשק החקלאי לצורך ייצור.

חישוב ההכנסות החודשיות המשק החקלאי לאחר קבלת הלוואות בערבות מדינה:

הקמת השטח החקלאי אורכת כחודש. בשלב הראשוני היזמת תרכוש שתילים מוכנים ובהמשך היזמת תייצר גם את הזרעים וגם את השתילים בכוחות עצמה, כלומר היזמת לא זקוקה לרכישה שוטפת של שתילים אלא רק לצורך השקעה התחלתית.

חישוב הרווח גולמי:

היזמת מייצרת את הזרעים של הגידולים החקלאיים שלה מתוך הגידולים שלה, היזמת לא קונות את הזרעים – אין לה עלות רכישה של זרעים. היזמת מייצרת את השתילים של הגידולים החקלאיים שלה מתוך הגידולים שלה, היזמת לא קונות את השתילים – אין לה עלות רכישה של שתילים, היזמת יודעת לבצע ייחורים ומייצרת את השתילים בכוחות עצמה. היזמת תרכוש בשלב הראשון מלאי ראשוני של זרעים ושתילים להתחלת הפעילות העסקית בכדי שהיא תוכל לייצר כמות גדולה ולהמשיך לספק את הצרכים של המשק החקלאי שלה בכוחות עצמה.

חישוב רווח גולמי (אין מע”מ על ירקות): 69 אחוז

מחיר מכירה של 1 ק”ג עגבניות: 8.9 שקלים

עלות הגידול: 2.6 שקלים

עלות קרטון: 0.4 שקלים

רווח גולמי: 5.9 שקלים

רווח גולמי : 69 אחוז

ההכנסות החודשיות של היזמת לאחר קבלת הלוואות בערבות מדינה הן: 43,120 שקלים בחודש

מספר הק”ג המינימלי שיימכר בכל חודש הוא 3,600 קילוגרם.

המחיר הממוצע ללקוח של המוצרים של היזמת: הוא 12 שקלים לק”ג

הוצאות הנהלה וכלליות

מהות הוצאה סכום חודשי בש”ח
שכר עבודה לאנשי ההנהלה 0
שכר דירה וארנונה המשק החקלאי שייך ליזמת  = 0
תקשורת וסלולר 170
הנהלת חשבונות 400
ביטוח 300
חשמל, מים וארנונה שייך לרווח הגולמי
רו”ח, ייעוץ מקצועי אחר 0
רכב, ליסינג, דלק וטיפולים 0
אחזקה כללית 700 שקלים
חומרי עזר לגידולים 700 שקלים
סה”כ

הוצאות נוספות

הוצאות מכירה ושיווק ליזמת יש לקוחות שהם משקים חקלאיים וחנויות שרוכשות ממנה והיא אינה נדרשת לשווק

הוצאות עובדים לאחר קבלת ההלוואה

סה”כ הוצאות הנהלה וכלליות בחודש

סה”כ הוצאות 2,270 שקלים בחודש

תחזיות פיננסיות לאחר קבלת הלוואות בערבות מדינה

דו”ח רווח והפסד מינימלי לשלושת השנים הקרובות

סעיף שנה ראשונה שנה שנייה שנה שלישית
מכירות 43620 523200 578400
הוצאות עלות המכירות 13520 162400 180010
רווח גולמי 30100 360500 398400
הוצאות הנהלה וכלליות, ופרסום 3000 36000 39000
רווח תפעולי 27100 324500 359820
הוצאות מימון 7000 15000 15000
רווח לפני מס 20100 309500 344820
רווח נקי 18100 263500 293100
אחוז רווח גולמי 69% 69% 69%
אחוז רווח תפעולי 62% 62% 62%
אחוז רווח נקי 42% 50% 50%

** בכתבה זו איינו מפרסמים פרטים על בעל העסק, או העסק עצמו, חשוב לנו בחברת סל יועצים להקפיד על צניעות לקוחותינו, כמו כן איננו מפרסמים סודות מסחריים שלהם.

קרדיט: freepik

מאמרים נוספים

[contact-form]  

מימון נדלן

מימון נדל"ן מסחרי אם אתה יזם נדלן, זקוק למזומנים כדי להקים פרויקט נדלן, ידע יש, ניסיון יש, הפתרון מונח כאן לפניך עם יועץ מקצועי שעשה מימון פרויק נדלן גם לקטנים וגם לגדולים, עם הבנקים הגדולים, עם גופי המימון המובילים במשק, פתרון מהיר ומקצועי ונכון תוך פחות משבוע. גם אם סורבת בבנק ואתה מעוניין לקבל משכנתא למסורבי [...]

Leos Media & Interactive
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
Call Now Button