הלוואות בערבות מדינה לפתיחת עסק יהלומים חדש ☝️ הכי מקצוענים סל יועצים

גם בתקופות קשה אפשר לקבל הלוואות בערבות מדינה לפתיחת עסק חדש! יזם בעל ניסיון רב בתחום מכירת תכשיטים והיהלומים קיבל הלוואה בערבות מדינה לפתיחת עסק חדש.

יעקב אלון | סל יועצים

מי זכאי לקבל הלוואות בערבות מדינה?

זהו סיפורו של יזם שמתחילת עבודתו בבורסה היה איש מכירות מצליח ביותר שכל לקוחותיו אוהבים ומערכים אותו מאוד. היזם ניהל את כל החברה מא-ת, הוא ניהל את התפעול והמכירות של החברה, היזם בתחילת דרכו היה איש מכירות, ואז הוא התקדם לתפקיד ניהולי בחברה והמשיך לבצע מכירות בכוחות עצמו. היזם מנהל את עצמו, מנהל את הזמנים שלו, היזם מנהל שיחות שבועיות קבועות עם הלקוחות והספקים, הם כבר חברים שלו, כולם מכירים אותו, וכולם רוצים לעבוד אתו. היזם הוא אדם מאוד אמין, תמיד מקיים את מה שהוא אומר, היזם יודע לעבוד מול תקציב ומול מטרות עסקיות. היזם קשוב ללקוחות ולספקים, היזם יודע לתת ללקוחות את מה שהם צריכים.

רעיון עסקי:

היזם  מנצל את כל הידע והניסיון שצבר במשך השנים ופותח עסק חדש, עסק של קניית ושיווק יהלומים ללקוחות אותם הוא מכיר שנים, הלקוחות שלו כשכיר שרוצים לעבוד אתו ישירות, הם מכירים אותו, והם בסיס הלקוחות שלו. היזם  מביא אתו לקוחות שעובדים אתו במשך עשר שנים.

היתרון היחסי:

ליזם יש את הידע והמקצועיות שאין לאף אדם אחר, היחסים של היזם עם הספקים, הבנת הסחורות, כמה הסחורה שווה, זה ידע ומומחיות של שנים בתחום. ברגע שהיזם אמר להם שהוא פותח עסק הם אמרו לו קדימה אנחנו מחכים לך רק תודיע לנו, חשובה ללקוחות ולספקים המילה, כאן האמינות היא בלחיצת יד. כאשר הלקוחות יודעים שתיתן להם את מה שהבטחת, ולא מעוניינים להסתכן עם מישהו חדש שהם לא מכירים. היזם יודע לקנות סחורה ויש לו לקוחות שרוצים לקבל את הסחורה, מדובר בלקוחות שמכירים את היזם שנים

עסקים מתחרים לעסק:

יש בתחום תחרות, אבל ליזם יש לקוחות שהם רוצים לעבוד רק איתו ומיד.

מטרת הלוואות בערבות מדינה לעסק יהלומים ומקורות המימון: 350 אלף ₪

מינימום ההכנסות בשנה הקרובה כתוצאה מקבלת ההלוואה: 340 אלף ₪ בחודש, כאשר ליזם יש לקוחות קיימים שמעוניינים לרכוש ממנו בסכומים חודשיים של עשרות ומאות אלפי דולרים בכל חודש, היזם הוא אדם מאוד מסודר ומתוקצב, היזם יודע שיש לו לקוחות שהוא צריך לשלם להם מזומן מראש ויקבל את הכסף בעוד 75 ימים מהלקוחות ושם הוא צריך לגשר על פערי תזרים, לעומת זאת יש ליזם ספקים אחרים שתנאי התשלום שלהם הם מקבילים ואפילו טיפה יותר טובים מתנאי התשלום של הלקוחות. היזם ינווט בין כל הלקוחות והספקים שלו, בדיוק כפי שהוא עושה מעל עשר שנים בתפקידו בחברה הנוכחית. צירפנו רק שני מכתבי כוונות עבודה של שני לקוחות גדולים שמעוניינים לעבוד עם היזם כתוצאה מהיכרות רבת שנים. כפי שהסברנו לאור המקצועיות והאמינות של היזם זהו המשך ישיר של עבודתו היום. כי פשוט סומכים עליו. וזה מה שנדרש בענף היהלומים

הכנסות חודשיות מינימליות: 292 אלף שקלים בחודש

היזם פתח את העסק מיד ביצע מכירות גדולות כאשר הוא מימן את פתיחת העסק החדש מהונו הפרטי, כאשר הרווח גולמי המינימלי בסוג הלקוחות שהיזם יעבוד איתם יעמוד על 10 אחוזים. היזם מכיר היטב את התחום, ויודע שהרווח הגולמי הממוצע יעמוד על עשרה אחוזים במינימום, למרות שיש ליזם עסקאות יוצאות דופן של 20 אחוז רווח גולמי, אבל היזם מחשיב אותם כתותים ושמנת שטוב שתהיה לחיוב .

הון עצמי לפתיחת העסק 100 אלף ₪

מהות הוצאה סכום חודשי בש”ח
שכר עבודה לאנשי הנהלה לא
שכר דירה וארנונה (תשלום שנתי כחבר בורסה 6,000 ₪ בשנה) 500
טלפון וסלולר 80
הנהלת חשבונות 800
ביטוח מלאי 350
טיסות לחו”ל 3150
רו”ח, ייעוץ מקצועי ואחר
רכב, ליסינג, דלק וטיפולים 500
משרדיות ואחרות
אחר

סה”כ הוצאות הנהלה וכלליות בחודש: 5,380 ₪ בחודש

תחזיות פיננסיות: דוח רווח והפסד מינימלי לשלושת השנים הקרובות

שם הסעיף / שנים שנה ראשונה  שנה שנייה שנה שלישית
מכירות בש”ח באלפי שקלים 3450 4140 4630
הוצאות עלות המכירות 3105 3726 4167
רווח גולמי 345 414 463
הוצאות הנהלה וכלליות ופרסום 59 69 73
רווח תפעולי 286 345 390
הוצאות מימון 12 14 14
רווח לפני מס 274 331 376
רווח נקי 232 עשרה חודשים בלבד 281 319
אחוז רווח גולמי 10 אחוז 10 אחוז  10 אחוז
אחוז רווח תפעולי 8 אחוז 8 אחוז 8 אחוז
אחוז רווח נקי 7 אחוז 7 אחוז 7 אחוז

היזם הוא בעל רישיון בורסה, היזם מנהל את כל מחלקת המכירות תכשיטים ויהלומים מלוטשים, היזם הוא זה שמקבל את כל ההחלטות בפעילות של חברה: איזה מלאי נכון לקנות, ניהול הקניות של היהלומים, התנהלות מול כל הספקים בחברה, משא ומתן, מתן הצעות מחיר ללקוחות, קביעת מחיר מול הספקים, קביעת המחירים מול הלקוח, הרכבת חבילות שמוצעות ללקוחות בהתאם לצרכים של הלקוחות.

היזם מכיר את כל הנפשות הפועלות בבורסה, וגם בקשר אישי שוטף עם כל הספקים, נסיעות לחו”ל, היכרות אישית עם כל המשפחות של הספקים והלקוחות, היזם היה נוסע כ-15 פעם בשנה בחו”ל בפגישות רק עם ספקים ולקוחות. היזם הוא אדם חרוץ ושאפתן, היזם הוא איש עם 4 רגליים על הקרקע.

כך תקבלו הלוואה בערבות מדינה לפתיחת עסק חדש

השאלה שמסקרנת כל יזם שרואה עסק חדש נפתח בישראל, ומסתכל על בעל העסק בעיניים כלות שאינן מבינות את גודל התדהמה, הרי מדובר בהרבה מאוד כסף. והשאלה היא: “כיצד הוא עשה את זה? כיצד הוא השיג סכום דמיוני של רבע מיליון שקלים?” והתשובה נמצאת כאן והיא די פשוטה. רק המקצוענים של הלוואות בערבות מדינה מכירים ויודעים כיצד עושים את זה. וכמובן מי שלומד באינטרנט את הדברים. שהרי הכול כתוב. רק צריך לקרוא. וליישם. ברוב המקרים מתקשרים אלי יזמים שרוצים לפתוח עסק, והתוצאה של שיחת ההיכרות שלהם איתי היא שהם נשלחים לבצע עבודה להכנת השטח לפני הגשת בקשת הלוואות בערבות מדינה. זה לא עובד ככה סתם להגיש ולקבל. הסיכוי של יזם לקבל בלי עבודת הכנה הוא אפסי, לא בגלל שהיזם אינו מתאים אלא משום שסביר להניח שהוא צריך לבקשת כל מיני בקשות מאנשים שיתנו לו מסמכים שיתמכו בבקשת הלוואות בערבות מדינה לפתיחת עסק חדש, דוגמאות לעבודת הכנה הם: הכנת מכתבים מלקוחות מתעניינים שרושמים שהם מעוניינים בשירותיו של היזם שרוצה לפתוח עסק חדש, נושא חדש שדרש בדיקה הוא נקודת הון עצמי מתאים בהתאם לקרן המוגשת, לא כל קרן דורשת הון עצמי, אולם יש קרנות שדורשים ערב, ולכן היזם צריך להחליט על דרכו, זו לא חוכמה לקבל אישור לבקשת הלוואות בערבות מדינה ללא שום יכולת ליישם בפועל את קבלת הלוואות בערבות מדינה בגלל חוסר של מסמך שידוע מראש שהוא אינו ניתן להשגה.

**

בסיפורי לקוחות שאנחנו מביאים אליכם, אנחנו דואגים לשמור על חסיונם של לקוחותינו, ולכן אנחנו לא נותנים פרטים מזהים של הלקוח, מדובר על סודות עסקיים, שיטות תמחיר, ונקודות עסקיות שאיננו רוצים לחשוף וגם לקוחותינו אינם מעוניינים לחשוף, אנחנו בחברת סל יועצים דואגים לשמור על חסיונם של לקוחותיה בצד העסקי ולשמור על הצלחתם בעתיד.

משכנתא הפוכה

מאמרים נוספים

[contact-form]  

מימון נדלן

מימון נדל"ן מסחרי אם אתה יזם נדלן, זקוק למזומנים כדי להקים פרויקט נדלן, ידע יש, ניסיון יש, הפתרון מונח כאן לפניך עם יועץ מקצועי שעשה מימון פרויק נדלן גם לקטנים וגם לגדולים, עם הבנקים הגדולים, עם גופי המימון המובילים במשק, פתרון מהיר ומקצועי ונכון תוך פחות משבוע. גם אם סורבת בבנק ואתה מעוניין לקבל משכנתא למסורבי [...]

Leos Media & Interactive
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
Call Now Button