הלוואות בערבות מדינה לעסק בתחום יבוא אלומיניום – הכי מקצוענים סל יועצים

עסק בתחום יבוא ושיווק חומרי גלם לענף האלומיניום קיבלה הלוואה בערבות מדינה, החברה משווקת לכל יצרני האלומיניום בישראל מוצרים מסוגים שונים: פרופילים אלומיניום, פרזול, גלגלים, גומיות, חבלים, תריסי גלילה, מנועים וכדומה.

יעקב אלון | סל יועצים

מי זכאי לקבל הלוואה בערבות מדינה?

תקציר התכנית העסקית שהוגשה להלוואות בערבות מדינה

קורות חיים

סיפורו של יזם שהתחיל לעבוד כשכיר בחברה ליבוא אלומיניום כמנהל מחסן אלומיניום בו עבד 4 שנים,  לאחר מכן היזם התקדם לתפקיד מנהל מחסן בחברה גדולה יותר שם הוא עבד שבע שנים, בהמשך היזם התחיל גם לנהל פעילות של התקנות בשטח, לאט לאט היזם התפתח וגם התחיל להביא פרויקטים חדשים עם לקוחות חדשים לחברה, כולל שימור וטיפול בלקוחות ישנים, בהמשך היזם התפתח מקצועית והתחיל לבצע  ולנהל את פעילות הספקים ברכש וניהול המלאי, היזם למד היטב את כל התחום הוא מכיר את המחירים בשוק האלומיניום , וכך במהלך עבודתו היזם יצר קשרים עם הלקוחות שאהבו לעבוד אתו, היזם החליט שדי לו לעבוד כשכיר שהרי הוא הלב הפועם בעסק, ואין לו רצון להמשיך לעבוד כשכיר, וכך הלקוחות שעבדו איתו במשך שנים החליטו שהם רוצים להמשיך לעבוד איתו כבעל עסק, והם ממשיכים לעבוד אתו עד היום. וכך ביום אחד היזם הפך להיות שחקן מרכזי בשוק, וזאת משום שהיזם הוא בעל מילה, יודע לעמוד בלוחות זמנים שהוא קובע מול לקוחותיו, מדובר על אדם חרוץ שמתפתח ועבודותיו והאיכויות שהוא מספק ללקוחותיו גורמים לחברה שלו לגדול מידי יום והוא עומד בכל הדרישות של הלקוחות שלו ברמה הביצועית תפעולית והשיווקית.

הרעיון העסקי:

ליזם יש עסק ליבוא ושיווק של אלומיניום לבניין ולבתים מישראל. וכך לקוחותיו הם יצרני אלומיניום ומתקיני אלומיניום ועוד, המוצרים של היזם הם באיכות הגבוהה ביותר: פרופילים אלומיניום, פרזול, גלגלים, גומיות, חבלים, תריסי גלילה, מנועים וכדומה. כמו כן ליזם יש תו תקן לאלומיניום שהוא מייבא מחו”ל.

נדגיש כאן שהיום במדינת ישראל יש התייחסות מצוינת ואוהדת כלפי יבואנים, היבואנים במדינת ישראל זוכים לעדנה משום שיבואנים טובים מביאים מוצרים איכותיים, מוצרים זולים, יוצרים תחרות שמדינת ישראל מעוניינת לעודד, והבנקים אוהבים לתת ליבואנים הלוואות משום שאלה הם עסקים מצוינים.

סוגי לקוחותיו:

יצרני אלומיניום, מתקיני אלומיניום, יצרני פרגולות, קבלני בניין, ולקוחות פרטיים. השיווק של היזם הוא בכל מדינת ישראל לאזור אשקלון ועד אילת.

שיטת העבודה:

היזם רכש עד לאחרונה את המלאי שלו בישראל, לפני מספר חודשים אבי החל לייבא את המלאי שלו מחו”ל. ליזם נוצר צרך לממן את “גלגלי היבוא” שלו, כיום נוצר לו חוסר של מלאי מיבוא משום שהמלאי שהוא מזמין מספיק לו לחודש אחד, ואין לו מספיק הון חוזר בכדי להזמין גלגל יבוא נוסף

מטרת ההלוואה בערבות מדינה:

היזם ביצע בפועל עד היום שלושה גלגלים של יבוא, ואין לו אפשרות לממן את היבוא. היזם  משלם לספק הסיני במזומן מראש במועד ההזמנה, ובנוסף הוא משלם את המע”מ. יש לציין שעד שהיזם נפגש עם הכסף זה ארבעה חודשים מהרגע שהוא שילם לספק הסיני. זה הרבה זמן וכל חודש כזה העלות שלו עבורו היא 250 אלף שקלים, ולכן ההלוואה נדרשת לו בכדי לפתח את העסק ולהרוויח כמו שמגיע לו, ולא לשלם לספקים אחרים בישראל. יש לשים לב שמערך העובדים שלו נשאר זהה ולא גדל, כך שלא צפויה עליה בהוצאות הנהלה וכלליות, וכל מה שהוא מזמין במחירים זולים יאפשר לו לקחת את הרווח לעצמו ולא להשאיר אותו לאחרים.

הבעיה הכי גדולה של היבואנים במדינת ישראל היא היכולת לממן את היבוא, ניתן לעשות חשבון פשוט ולראות שיבואן שזקוק לרכוש מלאי “קטן” של מאה אלף שקלים, יהיה זקוק למינימום חמש מאות אלף שקלים הלוואה, ומהיכן מגיע ההפרש האדיר הזה? ובכן, אם ניקח את הזמן שלוקח לו לקבל את המשלוח לאחר שהוא כבר שילם לספק שלו בחו”ל + הזמן של שחרור הסחורה מהנמל + הזמן שלוקח עד שהלקוח לוקח את הסחורה מהמחסן של היבואן + תנאי תשלום רגילים במדינת ישראל של רשתות או עסקים שעומדים על שוטף פלוס 60 = נגיע לזמן של כארבעה חודשים, ולא נשכח שהיבואן אינו יכול להשאיר את המחסן שלו ריק ממוצרים, כלומר הוא צריך לדאוג להזמנה נוספת מהספק שלו בחו”ל, וזה עוד טרם הוא קיבל את הכסף עבור המשלוח הקודם שלו. כל זה גורם לתנאים קשים ביותר ברמת תזרים המזומנים, ויש פה הדדיות בין רצונו של היבואן במזומנים, ולבים מערכת הלוואות בערבות מדינה שמעוניינת לתת ליזמים טובים ואיכותיים הלוואות בערבות מדינה.

אילוסטרציה של מוטות אלומיניום – יבוא בענף האלומיניום – סל יועצים – הלוואות בערבות מדינה

רווחיות לאחר קבלת ההלוואה:

  • קניה – 11
  • מכירה – 21
  • רווח גולמי 10

אחוז רווח גולמי – 47%!

זו עלייה משמעותית ביותר באחוזי הרווח של החברה

אנחנו נלך על תחזית שמרנית ברווחיות:

  • גידול ל 35 אחוז רווח גולמי בשנה הראשונה
  • גידול ל 40 אחוז רווח גולמי בשנה השנייה
  • גידול ל 45 אחוז רווח גולמי בשנה השלישית

התחזיות הפיננסיות של העסק לשנים הבאות:

שם הסעיף / שנים 2018 2019 2020
מכירות בש”ח באלפי שקלים 13,077 14835 15824
הוצאות עלות המכירות 8501 8902 8704
רווח גולמי  4,576 5934 7120
הוצאות הנהלה וכלליות ופרסום 1563 1650 1740
רווח תפעולי 3013 4284 5380
הוצאות מימון 30 50 50
רווח לפני מס 2983 4234 5330
רווח נקי 2387 3387 4264
אחוז רווח גולמי עולה כל שנה כתוצאה מהרחבת היבוא 35 אחוז 40 אחוז 45 אחוז
אחוז רווח תפעולי 23 אחוז 27 אחוז 31 אחוז
אחוז הרווח הנקי שעולה כל שנה כתוצאה מהרחבת היבוא 18 אחוז 22 אחוז 26 אחוז

סרטון הדרכה לכתיבת תכנית עסקית ומילוי טפסים בשיטת עשה זאת בעצמך לקבלת הלוואות בערבות מדינה

סרטון הדרכה חתימות עורך דין ורואה חשבון ומסמכים נדרשים להגשת בקשות הלוואות בערבות מדינה

נוחותכם, מצורף סרטון הדרכה שנותן לכם הסבר מפורט כיצד לחתום על מסמכי הבקשה של הלוואות בערבות מדינה, ניתן להתקשר לצורך קבלת הסבר, זה הכי פשוט והכי קל.

טלפון הנייד: 050-762-7623

אפשר להתרשם כאן מסיפורי הצלחה של סל יועצים.

ניתן ליצור קשר להתייעצות  עם יעקב אלון,

מנכ”ל,

בטלפון 050-762-7623

או למלא פרטים כאן ונחזור אליך מיד

קרדיט: freepik

מאמרים נוספים

[contact-form]  

מימון נדלן

מימון נדל"ן מסחרי אם אתה יזם נדלן, זקוק למזומנים כדי להקים פרויקט נדלן, ידע יש, ניסיון יש, הפתרון מונח כאן לפניך עם יועץ מקצועי שעשה מימון פרויק נדלן גם לקטנים וגם לגדולים, עם הבנקים הגדולים, עם גופי המימון המובילים במשק, פתרון מהיר ומקצועי ונכון תוך פחות משבוע. גם אם סורבת בבנק ואתה מעוניין לקבל משכנתא למסורבי [...]

Leos Media & Interactive
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
Call Now Button