הלוואות בערבות מדינה לסוחר רכב או סוחר מכוניות ☝️ הכי מקצוענים סל יועצים

יזם שהוא סוחר רכב נהנה מביקוש גדול מלקוחותיו הנאמנים שנים רבות, ורואה צורך להרחיב את העסק בדמות קניית מכוניות נוספות למלאי שלו, ולקבל הלוואות בערבות מדינה,

✔️ הלוואות בערבות מדינה על בסיס הצלחה ☝️

✔️ צלצלו לזכאות!

יעקב אלון | סל יועצים

מי זכאי לקבל הלוואה בערבות מדינה?

יעקב אלון ליווה את היזם באופן אישי בתהליך עד לקבלת הלוואה בערבות המדינה.

קורות חיים

היזם שהוא היום סוחר רכב או כסוחר מכוניות עבד באחת מהחברות הגדולות בישראל כמנהל מכירות של מכוניות חדשות בסניף מרכזי באחת מערי ישראל, היזם עמד ביעדי מכירות כשכיר בחברה ומכר מידי חודש מעל 20 רכבים בחודש. היזם אוהב את התחום מאוד ואוהב ללמוד את המכוניות ואת הפיצ’רים שלהם, יש שם עולם שלם שמתחדש יום יום, והיזם לומד כל דבר חדש ראשון מכולם, מעודכן בכל דבר והלקוחות אוהבים את הידע שלו, היזם אומר שבן אדם בא לאדם, יש לו לקוחות קבועים במשך חמש עשרה שנה שחוזרים רק אליו, בהמשך דרכו היזם ניהל אולם תצוגה גדול של חברה אחרת, היזם ניהל שני עובדים. קנייה ומכירה של רכבים חדשים. היזם היה אחראי על טרייד אין של מכוניות כולל הערכת שווי. היזם התחיל לעבוד כאיש מכירות, ואז הוא הפגין יכולות של טרייד אין עצמאיות מאחר והיזם יודע היטב כמה כל רכב שווה ובכמה הוא יכול למכור אותו, היזם יודע להרוויח היטב על הרכבים. היזם קודם מאחר והוא שלט במספרים. וראו שהוא יודע היטב את העבודה. והיזם ביצע הדרכות למנהלים שלו ולבעלים של העסק, מאחר והיה לו ידע גדול.

יכולות מיוחדות ומקצועיות

היזם פתח עסק של סוחר רכב / מכוניות, היזם שהוא היום סוחר רכב הוא איש למידה של מפרטים, היזם יודע על כל רכב הכול, היזם יודע דבר פשוט אם לרכב היסטוריית טיפולים לרכב אז הוא רכב טוב, היזם  מכיר את הרכב מלמעלה ולמטה, היזם  נותן ללקוח אחריות לרכב מאחר והידע שלו הוא עצום , היום השוק מורכב מסוחרי רכב / מכוניות סמויים שמוכרים מכוניות “מקולקלות” כתקינות ובעצם בורחים מהלקוח לאחר מכירת הרכב, ויש סוחרי מכירות אמינים וידועים שקהל הלקוחות שלהם הם לקוחות שעובדים עם היזם כלקוחות חוזריםהיזם יכול להבדיל אם הרכב צבוע, היזם  יודע בדיוק מה הקילומטר של הרכב לפי הצורה שלו, היזם  יודע להתאים רכב ללקוח כמו כפפה. היזם  יודע להכיר את הלקוח ולהתאים לו את הרכב בדיוק לפי הצרכים של הלקוח.

הפעילות העסקית – רעיון עסקי

היזם שהוא סוחר מכוניות מוכר מכוניות בזמן הפנוי שלו מעבודתו כשכיר, כך שיש לו תמיד בטחון שיש לו את המשכורת החודשית שלו, היזם מקבל מלקוח הזמנות, הלקוח נותן ללקוח שירות של קניית רכב בהתאם לצרכים שלו, היום היזם מחזיק היום מלאי קטן של מכוניות למכירה בשווי של מאתיים אלף שקלים, ליזם יש עלייה קבועה מידי שנה במכירות שלו, יש לשים לב שבענף הרכב המחזור הוא הרווח הגולמי! וזה מטעה מאוד לקרוא דוחות כספיים בענף הרכב. יש ליזם רווח חודשי ממכירת מכוניות שלחמשת אלפי שקלים בחודש+ בנוסף משכורת של שמונת אלפים שקלים בחודש מהחברה בה הוא עובד היום כשכיר, יש לשים לב שיש ליזם הכנסה קבועה נוספת משכירות מבנה שיש לו, כך שבסך הכול יש לו הכנסה קבועה חודשית בגובה של חמש עשרה אלף שקלים בחודש, ליזם יש יש צבר לקוחות קבוע שמחליף מכוניות רק אצלו, היזם סוחר רכב או סוחר מכוניות מעודכן בכל שינוי שקיים בשוק המכוניות, בכל פיצ’ר שיש לכל מכונית, היזם רוכש את המכוניות שלו רק ממגרשי מכוניות מהוגנים וידועים, כך שאין שום סיכון בעסק של היזם.

עסקים מתחרים

מדובר בתחום של סוחרי רכב או סוחרי מכוניות, שכולם מוכרים בו מכוניות, אנשים פרטיים שעושים השלמות הכנסה, אנשים שקונים מכוניות מקולקלות בידיעה מראש שהן אינן תקינות על מנת לבצע מכירה עם מרכיב רווח גבוה יותר, שהרי אם אתה מוכר מכונית שאינה שווה את המחיר זו רמאות שבצידה יש שכר ורווח גבוה, ולכן יש בשוק אנשים רבים שמבצעים פעולה זו. אבל ליזם שלנו שהוא סוחר מכוניות יש מאגר לקוחות קבוע שמכיר אותו ואת היכולות שלו, יודע שרכישת רכב אצלו היא הדבר הנכון משום שהוא רוכש רק מכוניות אמינות וממקורות אמינים שמבצעים בדיקה של הרכב לפני המכירה, שזקוק למכוניות מותאמות אישית אליהם, והיזם שלנו הוא מקצוען אמיתי שיודע היטב על כל רכב הכול לאור הידע העצום שהוא צבר בתחום.

מטרת הלוואות בערבות מדינה

מטרת הלוואות בערבות מדינה של היזם סוחר רכב או מכוניות היא להגדיל מלאי מכוניות, יש ליזם ביקוש גדול למכוניות משומשות והוא לא יכול לתת מענה מאחר ואין מספין הון עצמי לממן את רכישת המכוניות, ככל שיש ליזם מלאי גדול יותר הוא מוכר הרבה יותר והרווח גדל בהתאם. אפשר לראות שהרווח השנתי של היזם ממכירת מכוניות גדל בכל שנה באופן קבוע. אנחנו רואים את הרווח הגולמי של העסק של היזם גדל מידי שנה. גם בשנת הנוכחית ההכנסות החודשיות גדלו כבר לששת אלפים וחמש מאות שקלים בחודש (זה לא המחזור!)

רווח גולמי – 100 אחוז!!!

נא לשים לב: סוחרי מכוניות או סוחרי רכב מדווחים בצורה שונה משאר בעלי העסקים במדינת ישראל, חשוב לא להתבלבל! סוחרי מכוניות מדווחים רק את העמלות של המכירה לרשויות המס. הפנייה כאן היא גם אל בודקי בקשות הלוואות בערבות מדינה, שהרי הם יכולים לחשוב שיש טעות בהגשת הבקשה. כלומר הרווח הגולמי של היזם שהוא סוחר רכב או מכוניות יכפיל את עצמו לשלושה עשרה אלף שקלים במינימום + המשכורת חודשית שמפרנסת את היזם יפה כל שיש לעסק של היזם יכולת להחזיר את ההלוואה שהוא מבקש בקלות!

מטרת הלוואות בערבות מדינה

המכירות היום של היזם סוחר רכב או מכוניות מבוצעות עם מלאי של 200 אלף שקלים של מכוניות אותן הוא “מגלגל”, היזם זקוק לקבל הלוואות בערבות מדינה לצורך רכישת מלאי נוסף על מנת שיוכל את הרווח שלו פי 2 במינימום! וזאת משום שההוצאות הקבועות של העסק כבר יצאו ויש לו רק להגדיל את העסק

תחזיות פיננסיות – דו”ח רווח והפסד מינימלי לשלושת השנים הקרובות

סעיף שנה ראשונה שנה שנייה שנה שלישית
מכירות (רווח גולמי) 60000 66000 73000
הוצאות עלות המכירות 0 0 0
רווח גולמי 60000 66000 73000
הוצאות הנהלה וכלליות, ופרסום 8000 8500 9000
רווח תפעולי 52000 57500 64000
הוצאות מימון 2000 4500 4500
רווח לפני מס 50000 53500 59500
רווח נקי 45000 48150 53550
אחוז רווח גולמי 100% 100% 100%
אחוז רווח תפעולי 87% 87% 87%
אחוז רווח נקי 73% 73% 73%

הצהרות בעלים לבקשת הלוואות בערבות מדינה

הנני מצהיר כי הנתונים שנמסרו בשאלון זה הינם המדויקים ביותר שבאפשרותי למסור, וכי ידוע לי כי הסתרה מהותית של מידע עלולה להביא לפסילת בקשת הלוואה לעסק לאלתר. הנני מתחייב לא לשנות את הרכב וסכום הלוואות הבעלים לחברה ממועד הגשת הבקשה להלוואה בערבות מדינה, ועד לקבלת תשובה סופית (דחייה/ אישור ועדת אשראי).

שם הבעלים תאריך חתימה

היזם xx-xx-xx היזם

קרדיט: freepik

מאמרים נוספים

[contact-form]  

מימון נדלן

מימון נדל"ן מסחרי אם אתה יזם נדלן, זקוק למזומנים כדי להקים פרויקט נדלן, ידע יש, ניסיון יש, הפתרון מונח כאן לפניך עם יועץ מקצועי שעשה מימון פרויק נדלן גם לקטנים וגם לגדולים, עם הבנקים הגדולים, עם גופי המימון המובילים במשק, פתרון מהיר ומקצועי ונכון תוך פחות משבוע. גם אם סורבת בבנק ואתה מעוניין לקבל משכנתא למסורבי [...]

Leos Media & Interactive
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
Call Now Button