הלוואות בערבות מדינה לעסק למכירת רכבי יוקרה ☝️ הכי מקצוענים סל יועצים

יזם מקצוען בעל עסק מצליח למכירת רכבי יוקרה, זקוק לקבל הלוואות בערבות מדינה לצורך הרחבת העסק שלו

✔️ הלוואות בערבות מדינה על בסיס הצלחה ☝️

✔️ צלצלו לזכאות!

יעקב אלון | סל יועצים

מי זכאי לקבל הלוואה בערבות מדינה?

קורות חיים והפעילות העסקית

קורות חיים

היזם עבד כשכיר בתחילת הקריירה שלו בעסק שביצע התקנות בתחום אביזרי רכב יוקרתיים וגם מערכות אזעקה והתקנת מערכות סטריאו, היזם עבד בסוכנות למכירת רכבי יוקרה של אחת מהסוכנויות הגדולות ל למכירת רכבי יוקרה בישראל, וכבר אז היזם הצטיין במכירות גדולות, הבנה גדולה בתחום של רכבי יוקרה, הכרת המפרטים של רכבי יוקרה וגם הבנה גבוה של ביצוע למכירת רכבי יוקרה בצורה של טרייד אין בסוכנות.

וכך היזם הבין שהוא מלא צריך לעבוד כשכיר עבור בעלים של עסק, אלא יכול להעמיד עסק פרטי שלו למכירת אביזרי רכב של רכבי יוקרה, היזם הבין שמדובר בתחום התקנות ששיעורי הרווחיות בו לא גבוהים, והוא לא ממצה את היכולות שלו בתחום למכירת רכבי יוקרה שהוא ריווחי ותואם את יכולותיו.

היזם פתח עסק חדש להתקנות של אביזרים מיוחדים לרכבי יוקרה, וכך בתחילת דרכו הוא הפך להיות עצמאי עוסק מורשה שבו הוא נתן ייעוץ בתחום וגם משווק רכבי יוקרה ללא חנות, היזם  היה משווק רכבי יוקרה, ברגע שהיזם הבין שיש לו קהל לקוחות גדול שמעוניין ברכבי יוקרה, ואין לו סיכון בתחום הוא פתח את החנות שלו שהיא  סוכנות ליבוא ושיווק ומכירת רכבי יוקרה.

היזם הוא איש מכירות בנפשו, היזם הוא מקצוען בתחום בעל יכולת שירות ואמינות, כל לקוחותיו הופכים למשפחה. היזם יודע בדיוק מה השוק דורש. היזם מקושר למוסכים, וכל דבר שנדרש בתחום הרכב יש לו תשובה, כאשר לקוח פונה אליו בשאלות, אפילו שאלות מצחיקות כמו “יש לי פנצ’ר, מה אני עושה?”, או אם הלקוח צריך צמיגים הוא מתקשר אליו ושואל היכן כדאי לקנות, והיזם נותן ללקוח שירות 24-7 ימים בשבוע, כל לקוח שלו שמתחיל לעבוד אתו ניצמד אליו לאורך שנים. צריך להבין שלא מדובר כאן ברכב של 100 אלף ₪, מדובר ברכבי יוקרה שהשווי שלהם הוא מעל 400 אלף ₪ ומגיע גם לסכומים של 2.7 מיליון שקלים לרכב יוקרה . ממוצע המכירה של רכב יוקרה אחד ללקוח הוא 600 אלף ₪, ולכן החשיבות הגבוהה למתן שירות 24-7 ללקוח שעוטף את הלקוח, והלקוח רוצה תשובה אמינה לטיפול נכון ברכב שלו שהוא רכב יקר. היזם מעוניין לקבל הלוואות בערבות מדינה לצורך מימון גלגלי היבוא, מדובר על תשלום במזומן שמשלימים לספק בחו”ל, רק לאחר שמבוצעת הזמנה ומבצע תשלום לספק בחו”ל הספק מתחיל לייצר את רכב היוקרה, ולאחר מכן הוא משלח את רכב היוקרה בים. מדובר על מינימום מחזור חיים של הזמנה אחת של שלושה חודשים, והאפשרות של קבלת הלוואות בערבות מדינה לצורך מימון ההון החוזר הזה היא חשובה מאוד משום שהיזם אינו יכול לקבל הזמנות ולספק אותם מיד.

הפעילות העסקית

העסק של היזם מבוסס ומצליח, יש לו ביקוש גדול לרכבי יוקרה. העסק מבצע למכירת רכבי יוקרה , יבוא ושיווק רכבי יוקרה בסכום של מעל 400 אלף ₪ עד ל-3 מיליון שקל לרכב יוקרה אחד, ביצוע טרייד אין של קניית הרכב הישן, מכירת רכבי יוקרה מסוגי ב.מ.וו, אאודי, פורשה. קהל הלקוחות של היזם הוא אנשי עסקים. שיטת העבודה היא העברת הרכב ללקוח רק תמורת תשלום במזומן מראש. היזם נותן ללקוחותיו שירות 24-7 שעוטף את הלקוח, והלקוח צריך טיפול נכון ברכב שלו שהוא רכב יקר. והיזם מכוון את לקוחותיו למקומות הנכונים. הלוואות בערבות מדינה ייתנו ליזם את היתרון של זמינות מכוניות שהם רכבי יוקרה היא קריטית משום שלא פעם הלקוח שיש לו כסף מזומן רוצה לקבל את הרכב מיד ולא להמתין מספר חודשים עד לקבלתו מחו”ל

מיקום העסק:

ליזם יש סוכנות למכירת רכבי יוקרה במיקום מרכזי, מדובר ברחוב המרכזי שבו כולם מגיעים לכל הסוכנויות היוקרתיות, המיקום מאוד מרכזי ולכן כל מי שמגיע לאזור ורואה את המכוניות מושך את האנשים והם נכנסים לחנות לקנות.

תיאור השוק שבו פועל העסק:

בסביבה יש סוכנויות רכב רבות: מרצדס, קדילאק, לקסוס, פורשה, לנדרובר, יגואר, וולבו, אינפניטי, כל יבואן שמכבד את עצמו יושב באזור הראשי של מכירת רכבי יוקרה

היתרון היחסי:

היתרון של היזם הוא בזה שהוא מקצוען בתחום מכירת רכבי יוקרה, היזם בעל יכולת מתן שירות ואמינות גבוהים ביותר, כל לקוחותיו הופכים למשפחה. ליזם יש מאגר של אלפי אנשי עסקים שהיזם טיפל בהם בעבר והם קשורים אליו, כמו כן המאגר שלו גדל כל הזמן, היזם יודע בדיוק מה השוק דורש. היזם מכיר את כל המכוניות ומכיר את כל המפרטים של רכבי יוקרה. היזם מקושר למוסכים, וכל דבר שנדרש בתחום הרכב יש לו תשובה, כלומר הלקוח פונה אליו בשאלות, אפילו שאלות מצחיקות כמו “יש לי פנצ’ר, מה אני עושה?”, אם הלקוח צריך צמיגים הוא מתקשר אליו ושואל היכן כדאי לקנות, והיזם נותן ללקוח שירות 24-7 ימים בשבוע, כל לקוח שלו שמתחיל לעבוד אתו ניצמד אליו לאורך שנים.

היזם יודע להביא רכבים במחיר נמוך יותר מהיבואנים, ליזם אין הוצאות קבועות גדולות כמו של יבואן גדול. והיזם נותן ללקוח רכב מאובזר יותר ובמחיר נמוך יותר. יש חוק במדינת ישראל שיבואני הרכב חייבים לתת אחריות מלאה ללקוח גם אם הלקוח לא קנה את הרכב אצל היבואן.

עסקים מתחרים לעסק:

המתחרים של היזם הם היבואנים הראשיים של מרצדס, קדילק, לקסוס, פורשה, לנדרווור, יגואר, וולבו, אינפניטי, אבל השירות והאמינות של היזם מושכים את הלקוחות אליו, ליזם יש מאגר של אלפי אנשי עסקים שהוא טיפל בהם בעבר והם קשורים אליו, וכך מאגר לקוחותיו גדל כל הזמן.

מטרת הלוואות בערבות מדינה ומקורות המימון:

היזם  מעוניין לקבל הלוואה לעסק על מנת שהוא יוכל לרכוש מלאי רכבי יוקרה שזה נותן אפשרות לו את האפשרות למכור מיידית את הרכב, ברגע שיש ליזם  מכוניות הלקוחות שהם ללחוצים לקחת את הרכב עכשיו ועקב כך היזם  מפסיד הרבה מכירות.

ההפרש בין היבוא + זמן משלוח + שחרור עד לרכישה של הלקוח הוא 30 ימים.

כלומר היזם משלם לספקים את התשלום חודש אחד לפני קבלת הכסף מהלקוח.

זו הלוואה בערבות מדינה קלאסית שמאפשרת ליזם לקבל הלוואות בערבות מדינה להרחבת העסק, זו הלוואה לצורכי יבוא, וגם הלוואה בערבות מדינה למימון הון חוזר של גלגלי היבוא של העסק למכירת רכבי יוקרה

הצהרות בעלים לבקשת הלוואות בערבות מדינה

הנני מצהיר כי הנתונים שנמסרו בשאלון זה הינם המדויקים ביותר שבאפשרותי למסור, וכי ידוע לי כי הסתרה מהותית של מידע עלולה להביא לפסילת בקשת הלוואה לעסק לאלתר. הנני מתחייב לא לשנות את הרכב וסכום הלוואות הבעלים לחברה ממועד הגשת הבקשה להלוואה בערבות מדינה, ועד לקבלת תשובה סופית (דחייה/ אישור ועדת אשראי).

שם הבעלים תאריך חתימה

היזם xx-xx-xx היזם

**

קרדיט: freepik

מאמרים נוספים

[contact-form]  

מימון נדלן

מימון נדל"ן מסחרי אם אתה יזם נדלן, זקוק למזומנים כדי להקים פרויקט נדלן, ידע יש, ניסיון יש, הפתרון מונח כאן לפניך עם יועץ מקצועי שעשה מימון פרויק נדלן גם לקטנים וגם לגדולים, עם הבנקים הגדולים, עם גופי המימון המובילים במשק, פתרון מהיר ומקצועי ונכון תוך פחות משבוע. גם אם סורבת בבנק ואתה מעוניין לקבל משכנתא למסורבי [...]

Leos Media & Interactive
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
Call Now Button