הלוואות בערבות מדינה לעסק אדריכלות ועיצוב פנים ☝️ הכי מקצוענים סל יועצים

יזם בעל עסק אדריכלות ועיצוב פנים, קיבל מספר פרויקטים גדולים ולצורך כך היה זקוק למימון הון חוזר של העובדים החדשים, עם הפתרון של הלוואות בערבות מדינה הוא הפתרון הטבעי עבור היזם.

✔️ הלוואות בערבות מדינה על בסיס הצלחה ☝️

✔️ צלצלו לזכאות!

יעקב אלון | סל יועצים

מי זכאי לקבל הלוואות בערבות מדינה לעסק?

מטרת ההלוואות בערבות מדינה היא רכישת הציוד הנדרש לעובדים, רכישת תוכנות יקרות, דבר ידוע הוא שעלויות תוכנות של אדריכלות ועיצוב פנים הן גבוהות היותר

קורות חיים והפעילות העסקית

קורות חיים

היזם  למד אדריכלות ועיצוב פנים באחת מהמכללות המובילות בישראל, וסיים את לימודיו בהצטיינות, ואז הא הבין שיש לו יכולות מיוחדות שהוא יכול לנצלם, ומיד החליט לפתוח עסק של אדריכלות ועיצוב פנים, המשרד של היזם החל לתת שירות והגשת תכנונים לצורך קבלת היתרי בניה, היזם  עבד כאדריכל ומעצב פנים עם אנשים פרטיים שרוצים להרחיב את הדירות שלהם. ליזם יש לקוחות רבים בתחום אדריכלות ועיצוב פנים , והלקוחות שלו יודעים שהוא יודע לעשות תכנון מעולה, בעבודתו כעצמאי התחום אדריכלות ועיצוב פנים  הוא מפגין יעילות גבוהה ומקצועיות גבוהה, עם ידע רחב בתחום היתרי בנייה, ליזם  יש שם מצוין בתחום אדריכלות ועיצוב פנים, דבר חשוב מאוד בתחום אדריכלות ועיצוב פנים הוא שליזם  יש קשרים מצוינים בעריות רבות, היזם  הוא איש שירות מעולה, והוא נותן מענה לאנשים כמעט בכל שעות היממה, לקוחותיו הם לקוחות פרטיים שרוצים להרחיב את הדירה, ליזם יש ניסיון עשיר בתחום אדריכלות ועיצוב פנים, ולקוחותיו מקבלים תכנונים יצירתיים, היזם  יודע לתכנן יחידות דיור מיוחדות, היזם  יודע “להמציא” פתרונות ושטחים נוספים והוא מכיר את כל החוקים בתחום אדריכלות ועיצוב פנים  בעריות השונות, היזם  הוא נמצא בקשרים מעולים עם העריות וזה מפתח לקידום הבקשות בתחום אדריכלות ועיצוב פנים, כמו כן ליזם יש המלצות שמגיעות מלקוחות  רבים מה שנקרא מפה לאוזן, ויותר מזה מרוב שיש ליזם מוניטין בתחום אדריכלות ועיצוב פנים אז מפנים אליו לקוחות מהעריות השונות וממליצים על היזם , ולכן כאשר לקוחות מסתבכים עם התכנון העריות מפנות את הלקוחות אל היזם , כמו כן עריות רבות החליטו לקחת את שירותיו והן לקוחותיו של היזם . הלקוחות יודעים שהיזם הוא מקצוען התחום אדריכלות ועיצוב פנים, והוא מבצע תכנונים מעולים, וכהשלמה הוא יודע לקצר תהליכים ולקצור היתרי בנייה במהירות האור, דבר שהוא מאוד חשוב בתחום, כי הלקוח מרוויח מכל הכיוונים, גם תכנון מצוין, גם אישור מהיר. אז מה צריך יותר מזה? כך שליזם יש שם מצוין, דבר חשוב מאוד הוא שהיזם יודע לקרוא את השטחים של הנכסים שהא צריך לבצע להם אדריכלות ועיצוב פנים, ולהקים יחידות דיור מיוחדות, והכי חשוב זה “להמציא” ושטחים נוספים במקום להשאיר חללים לא מנוצלים, דבר חשוב מאוד הוא שהיזם מכיר את כל החוקים בתחום אדריכלות ועיצוב פנים, והוא מנצל את הידע הזה עד תומו, והלקוח מקבל תמורה בעלת ערך מאוד גבוה, התמורה מעלה בצורה משמעותית את ערך הדירה של הלקוח, ובנוסף הלקוח מקבל דירה שהיא מותאמת אליו כמו כפפה ליד, מכאן שמעגל לקוחותיו של היזם רק מתרחב מיום ליום.

הפעילות העסקית – רעיון עסקי

ליזם יש עסק עצמאי בתחום אדריכלות ועיצוב פנים, היזם מעסיק בזמן רגיל ושוטף מספר עובדות מוכשרות שהוא בחר, המוניטין של המשרד שלו גבוה בשל יכולותיו הגבוהות וגם העובדות שלו מוכשרות מאוד והוא יודע לכוון ולהדריך אותן לתוצאה שהוא מצפה לקבל מכל פרויקט שיש לו בתחום אדריכלות ועיצוב פנים, כמו כן המשרד מספק שירותי תכנון לצורך קבלת היתרי בניה, הלקוחות של היזם הם לקוחות פרטיים שרוצים להרחיב את הדירות שלהם, או לשפץ את הדירה שלהם, וגם עיריות רבות שמכירות את היזם מבקשת ממנו תכנונים למטרות שלהם. ומי יכול להיות הלקוח הכי טוב אם לא העיריות אשר ממליצות על היזם ללקוחות שמגישים תכניות ונתקלים בבעיות. היזם עושה תכנונים ברמה מעולה, היזם הוא יעיל מאוד ומקצועי בתחום היתרי בנייה, ליזם יש שם מצוין בתחום.

היתרון היחסי של העסק

היתרון הגדול של העסק של היזם שהוא בעל מקצוע יצירתי מאוד שנותן פתרונות יצירתיים וחשוב ללקוחות שמבצעים הרחבות של הדירות לקבל תמורה בעלת ערך מוסף שמעלה להם את ערך הדירה או הבית. היזם קיבל פרויקטים בהיקף של מספר מיליוני שקלים מלקוחות פרטיים וגם מעיריות שמבצעות פרויקטים עבורן, ולכן הוא זקוק לקבל הלוואות בערבות מדינה, העיריות מכירות אותו ויודעות שהתכנונים שלו מצוינים, קלים לביצוע, קלים לאישור בשל התכנונים המצוינים שהם נטולי בעיות או תקלות, צירפנו את הצעות המחיר בנספחים, בנוסף יש ליזם פרויקטים נוספים מלקוחות פרטיים וגם משרדים רבים שמעוניינים שהיזם יעשה להם תכנון מעולה שינצל את המשרד שלהם בצורה הכי טובה שיש. כך שהיזם קיבל צבר ההזמנות של מספר מיליוני שקלים בתחום אדריכלות ועיצוב פנים, והגשת בקשת הלוואות בערבות מדינה היא המעשה הכי שגרתי ונכון עבור היזם, יש לשים לב שהמיקום העסק הוא ברחוב ראשי ליד מרכז מסחרי. כך שהמיקום של המשרד של היזם הוא מאוד נגיש וקל. אנשים מגיעים אל היזם מפה לאוזן ואין משמעות אמיתית למיקומו של המשרד מעבר לזה שהוא נמצא במרכז עיר שזה נוח לתושבי העיר

מטרת הלוואות בערבות מדינה, שמביעות את הצורך של היזם:

מטרת הלוואות בערבות מדינה היא מימון הון חוזר למימון הפרויקטים החדשים, היזם זקוק לקלוט עובדים חדשים – עלות כל עובד 10 אלף שקלים בחודש , כלומר היזם זקוק לסכום גדול למספר חודשים על מנת שהוא יוכל לשלם לעובדים שלו לפני שהוא יקבל את הכסף מהלקוחות . כמו כן מטרת הלוואות בערבות מדינה היא לבצע השקעות בציוד וברכישת תוכנות וציוד עזר שהוא מאוד יקר בתחום אדריכלות ועיצוב פנים.

להלן יוסבר מהו מנגנון קבלת הכסף תשלום מלקוחותיו של היזם, יש לשין לב שמדובר בפרויקטים של אדריכלות ועיצוב פנים ארוכי טווח, והיזם מקבל את התשלום מלקוחותיו לפי אבני דרך:

התשלום הראשון שהיזם מקבל הוא עשרים וחמישה אחוז בתחילת העבודה

התשלום השני שהיזם מקבל הוא חמישים אחוז באמצע הפרויקט אחרי תשעה חודשים.

התשלום השלישי שהיזם מקבל הוא עשרים וחמישה אחוזים אחרונים שמתקבלים רק בסיום הפרויקט שזה מעל שנה.

אנחנו יכולים להבין את הצורך של קבלת הלוואה לעסק, שבלעדיה העסק של היזם לא יוכל לתפקד, הרי שום עובד לא יסכים לעבוד תקופה ארוכה ללא קבלת תשלום שוטף ובזמן הנכון מהעסק של היזם.

תחזיות פיננסיות – דוח רווח והפסד מינימלי לשלושת השנים הקרובות לאחר קבלת הלוואות בערבות מדינה

סעיף שנה ראשונה שנה שנייה שנה שלישית
מכירות 710000 980000 1080000
הוצאות עלות המכירות 0 0 0
רווח גולמי 710000 980000 1080000
הוצאות הנהלה וכלליות, ופרסום = 352000 + 90000442000 654000 686000
רווח תפעולי 268000 326000 394000
הוצאות מימון 9000 17000 17000
רווח לפני מס 259000 309000 377000
רווח נקי 220150 262000 320000
אחוז רווח גולמי 100% 100% 100%
אחוז רווח תפעולי 37% 33% 35%
אחוז רווח נקי 31% 27% 29%

הצהרות בעלים לבקשת הלוואות בערבות מדינה

הנני מצהיר כי הנתונים שנמסרו בשאלון זה הינם המדויקים ביותר שבאפשרותי למסור, וכי ידוע לי כי הסתרה מהותית של מידע עלולה להביא לפסילת בקשת הלוואה לעסק לאלתר. הנני מתחייב לא לשנות את הרכב וסכום הלוואות הבעלים לחברה ממועד הגשת הבקשה להלוואה בערבות מדינה, ועד לקבלת תשובה סופית (דחייה/ אישור ועדת אשראי).

שם הבעלים תאריך חתימה

היזם xx-xx-xx היזם

**

קרדיט: freepik

מאמרים נוספים

[contact-form]  

מימון נדלן

מימון נדל"ן מסחרי אם אתה יזם נדלן, זקוק למזומנים כדי להקים פרויקט נדלן, ידע יש, ניסיון יש, הפתרון מונח כאן לפניך עם יועץ מקצועי שעשה מימון פרויק נדלן גם לקטנים וגם לגדולים, עם הבנקים הגדולים, עם גופי המימון המובילים במשק, פתרון מהיר ומקצועי ונכון תוך פחות משבוע. גם אם סורבת בבנק ואתה מעוניין לקבל משכנתא למסורבי [...]

Leos Media & Interactive
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
Call Now Button