הלוואות בערבות מדינה להרחבת חוות סוסים ☝️ הכי מקצוענים סל יועצים

יזם בעל חוות סוסים נהנה מביקוש גדול לטיפולי סוסים, רכיבה ספורטיבית, ורכיבה כפרית, ליזם יש מספר מגרשים לאימון סוסים והוא זקוק להרחיבו בסיוע של הלוואות בערבות מדינה לעסק שלו.

✔️ הלוואות בערבות מדינה על בסיס הצלחה ☝️

✔️ צלצלו לזכאות!

מי זכאי לקבל הלוואות בערבות מדינה?

 

קורות חיים והפעילות העסקית:

קורות חיים

היזם נולד כאדם שאוהב לעבוד עם אנשים ולנהל את הדברים, כל דבר אצלו מבוצע מידית וללא המתנות, היזם  מייעל כל דבר, ועושה כל דבר בהגדלת ראש, היזם  קובע  נהלים בכל מקום שהוא נמצא בו וגם ומהר מאוד הוא התקדם בעבודתו כמנהל סניף של חנות שמוכרת מוצרים לבית, והתקדם וניהל את המקום, ליזם היה צוות עובדים של שבעה אנשים, העבודה כללה עבודת מכירות, ניהול יעדי מכירה, עזרה בתהליכי מכירה, עזרה בשירות לקוחות של כל דבר,  עמידה ביעדי מכירות, הזמנת וקבלת סחורה ועבודה מול ספקים, היזם החל לעבוד בחוות סוסים ושם הוא עבד במשך שבע שנים, היזם  הוא זה שהפעיל את החווה, היזם  הפעיל חוות סוסים בכל התפקידים האפשריים כשכיר כאשר היו במקביל עשרות תלמידים, היזם ייעל את העסק בכל התהליכים האפשריים, בתחומים הפיננסיים, גבייה, תפעול, נהלים, חוקים, והיזם פעל להרחבת העסק בו הוא עבד כשכיר, עד שהיזם הבין שהוא לפתוח חוות סוסים חדשה בכוחות עצמו, ואין לו שום צורך בבעלים שהוא יהיה כפוף אליו

רעיון עסקי:

ליזם יש חוות סוסים שפועלת במשך שנים, בחווה יש כבר עשרות סוסים, ומגרשים המושכרים לפעילויות שונות שנפרט אותן בהמשך, כולל פנסיון לסוסים, היזם נותן טיפולים ברכיבה, שיעורי רכיבה ספורטיביים, קייטנות סוסים, קורסים רבים, ימי העשרה, ימי כיף לשירותי הרווחה ולמועדוניות. בנוסף חוות הסוסים משכירה אורוות לפנסיון סוסים, אנשים שיש להם סוסים פרטיים מחזיקים את הסוס באורווה ומשלמים על האורווה ועל אחזקת הסוס הכוללת ניקיון ומזון. היזם מעוניין להרחיב ולהגדיל את מספר המגרשים והאורוות שיש לו בסיוע של הלוואות בערבות מדינה, על מנת שיוכל להגדיל את המכירות של חוות הסוסים שלוב צורה משמעותית. השטח הנוסף שהיזם מעוניין לפתח בסיוע הלוואות בערבות מדינה הוא בדר גודל של כמה מאות מטרים שזה מכפיל את גודל חוות הסוסים שיש לו היום כמעט פי ארבע מהשטח הנוכחי. כיום כמות הטיפולים שחוות הסוסים נותנת קטנה ומוגבלת בכמות הטיפולים שיכולה להציע משום שיש רק מספר מגרשים שבהם עושים טיפולים ספורטיביים, היזם שוקד על ייעול העסק כל הזמן בכדי שהתשתיות הארגוניות שלו יהיו יעילות, היזם מפעיל בחוות הסוסים קבלני משנה כחלק מתהליך ההתייעלות והקטנת הוצאות חודשיות.

היזם היא ביצועיסט, בעל כושר ניהול של לוחות זמנים מעולה, מטפל בכל נושא ביורוקרטי ביטוחים, עירייה וכל דבר שדורש סדר וניהול, היזם מנהל את תזרים המזומנים שלו בצורה מדויקת וללא טעויות. היזם אוהב בעלי חיים ושומר על כבודם ודואג שלא יהיו מנוצלים, בעל החיים הוא לא רק כלי עבודה, הסוס מקבל טיפול VIP, היזם דואג לכך שהסוסים יהיו במיטבם בשעות הפעילות, לא עייפים מידי, ולא רעבים מידי, וגם הדאגה לניקיון והרגשה טובה חשובים ליזם. וכך הלקוחות של חוות הסוסים אוהבים את הניקיון והסדר, ואת ההרגשה הטובה שקיימת בחוות הסוסים, ליזם יש בצוות הניהול אנשים שכל שתפקידם לשמור על בריאות וצרכיי הסוסים כולל שמירה על הכושר של הסוסים. לחוות הסוסים שי עלויות וטרינריות, תפעוליות נמוכות וכך חוות הסוסים מצליחה לשמור על רווחיות גבוהה, ומכאן נולד השם הטוב של החווה בזכות הטיפול המצוין שהסוסים מקבלים המטפלים המקצועיים ואנשי הצוות, כתוצאה מהרמה הגבוהה שחוות הסוסים פועלת יש ביקוש והלקוחות מחכים זמן רב על מנת שיוכלו לקבל טיפול, אנשים שמתחילים טיפול במקום אחר מפסיקים ברגע שמתפנה מקום בחוות הסוסים, לחוות הסוסים יש ביקוש עם רשימות המתנה של לקוחות רבים שממתינים לטיפולים בחווה. היזם מפתחת את הפעילות בחווה בצורה סיסטמתית, פיתחה את תחום הרכיבה הטיפולית, היזם עובד עם קופות חולים שמפנות אליו מטופלים, ההפניה מתבצעת על ידי רופא משפחה שמפנה, גננות ממליצות ללקוחות לגשת לרופא המשפחה לקבל הפנייה לרכיבה טיפולית וכך רופא המשפחה פותח הפנייה, קופות החולים מעוניינות לספק לחווה לקוחות רבים נוספים, והחווה אינה מסוגלת לקבל את הלקוחות מפאת חוסר מקום. בחווה היום יש היום רק מספר מגרשי רכיבה שהם אלו שמביאים את ההכנסות, והיזם זקוק להלוואות בערבות מדינה לבניית מגרשים נוספים לטיפולים.

תיאור השוק שבו פועל העסק:

רכיבה טיפולית – סוס הוא שותף לרוכב, ברגע שילד יושב על הסוס, הסוס משקף למטפל את הילד המטופל מרגיש, האם הוא מפוחד, האם הוא שמח, האם הוא נפחד, וכך המטפל יודע לטפל במטופל, הפעילות עם הסוס תורמת למטופל ומעלה לו את רמת הביטחון וכך נפתרות בעיות מוטוריות והתפתחותיות של המטופלים, הסוס שהוא בעצם חיה מאפשר למטופל לנהוג בחופשיות, ונותן למטופל אהבה ומאפשר למטופל לרכוב עליו, וכך המטופל מקבל: בטחון עצמי, משמעת עצמית, חיזוק שרירים ושרירי ליבה, פתרון בעיות מוטוריות, פתרון בעיות חברתיות, הסוס נותן למטופל אפשרות לפתח תקשורת טובה, עוזר למניעת חרדות, בונה אמון ועוד שלל היתרונות רבים. רכיבה טיפולית הינה תחום מבוקש ויציב וכבר מעל שמונה שנים השוק בפריחה וצמיחה יציבה ועתיד רק לצמוח עוד ועוד וזאת משום שהתוצאות שהרכיבה מייצרת מהירות וטובות. הפנסיון לסוסים – הוא מקום שבו הסוסים נשמרים עבור אנשים פרטיים שעושים רכיבה ספורטיבית, החווה נותנת שירות לבעלי הסוסים, וחסר אורוות נוספות וגם נדרש לשפץ את האורוות הקיימות, וכל תעלה הרמה של חוות הסוסים, וגם של הפנסיון במספר רמות מעל מה שקיים היום, כיום חוות הסוסים נותנת שירות מצוין בתחום הרכיבה ספורטיבית, ועם הרחבת העסק לשטח פתוח נוסף ניתן יהיה למכור כמות הרבה יותר גדולה של טיולי רכיבה באזוריים כפריים, יש לציין ששוק רכיבה זה הוא בין הגדולים בארץ והנחשקים ביותר.

היתרון היחסי:

היתרון היחסי של חוות הסוסים הוא שהיא נמצאת מחוץ לעיר, בין פרדסים, המיקום המרוחק עוזר לשלם הוצאות שכירות נמוכות על השטח , לכן יש יתרון גדול לחווה, כמו כן איכות הטיפול בסוסים – שהם מטופלים ומתוחזקים ברמה הגבוהה ביותר, חיי העבודה של הסוסים ארוכים ובריאים, וכמובן איכות המדריכים והמטפלים חשובה ביותר, וזאת בזכות הסוסים הטובים והשמורים, וכך מגיעים לחווה מדריכי הרכיבה הטובים ביותר בתחום, זאת משום הדרך שיתוף הפעולה של כל הגורמים בחוות הסוסים וכך הם נשארים לעבוד הצוות אוהבים לעבוד בחווה ונשארים לעבוד במשך שנים רבות בחווה.

מטרת הלוואות בערבות מדינה ומקורות המימון: 250 אלף ₪

מטרת הלוואות בערבות מדינה היא לצורך הקמת מגרשים חדשים נוספים, בניית מבנים נדרשים, אורוות ומתבן

ההכנסות בשנה הקרובה כתוצאה מקבלת ההלוואות בערבות מדינה:

היזם ירחיב את העסק שלו בזכות הלוואת בערבות מדינה, ההכנסות של חוות הסוסים יגדלו במינימום פי שתיים לפחות, ההכנסות החדשות של העסק לאחר קבלת הלוואות בערבות מדינה יעמדו על 115 אלף ₪ בחודש, ההכנסות השנתיות יוכפלו במינימום פי 2 כתוצאה מהפעלת מגרשי רכיבה נוספים, חוות הסוסים תגיע להכנסות בזכות הלוואות בערבות מדינה לסה”כ הכנסות שנתיות – 1,380,000 ₪, לעומת זאת עלויות תפעול של חוות הסוסים 28300 ₪ בחודש

היתרון היחסי של היזם

הוא ביכולת הניהול שלו, יש לשים לב שכלל ההוצאות לא יגדל בצורה משמעותי כתוצאה מתוספת המגרשים, לעומת הגידול החד בהכנסות – ההוצאות הקבועות של העסק יגדלו במעט באופן יחסי :

חוגים ופעילויות רכיבה לא ישתנו ויישארו 34 אלף ₪ בשנה – 2830 ₪ בחודש

אחזקת הסוסים תישאר 64 אלף ₪ בשנה – 5333 ₪ בחודש

עלות המזון לסוסים תגדל ל 128 אלף ₪ בשנה – 10600 ₪ בחודש

שאר ההוצאות יישארו ללא שינוי – שכר ליזם , חשמל, מים, טלפון, תיקוני טרקטור

שכירות חודשית של השטח החדש – 4300 ₪ בחודש

השקעה בעסק עד היום:

היזם השקיע בקניית סוסים ואביזרי רכיבה כגון אוכפים, הקמת מבנים, טרקטור וכלי עבודה, מלאי וציוד לרכיבה, אורווה, עצים דקלים וצאלונים, ובעלי חיים נוספים כגון ברבורים, תוכים, כבשים, עזים

הוצאות קבועות של חוות הסוסים לאחר קבלת הלוואות בערבות מדינה:

מהות הוצאה סכום חודשי בש”ח
שכר עבודה 5,300
שכר דירה וארנונה בשטח 4300
טלפון וסלולר בשטח החדש 300
הנהלת חשבונות 1,000
חשמל ומים 1,500
חוגים ופעילויות רכיבה – הסכום לא ישתנה 3000
רכב, ליסינג, דלק וטיפולים אין
מזון לסוסים 10,600
טיפול רפואי לסוסים 2300
סה”כ

סה”כ הוצאות הנהלה וכלליות בחודש: 28,300 ₪, הוצאות המכירה ושיווק בעסק הם נמוכות וכמעט לא קיימות מאחר ויש ביקוש אדיר לחוות הסוסים, ולאחר קבלת הלוואה לעסק לא יהיה גידול ניכר במספר העובדים.

תחזיות פיננסיות -דוח רווח והפסד מינימלי לשלושת השנים הקרובות באלפי שקלים:

שם הסעיף / שנים שנה ראשונה שנה שנייה שנה שלישית
מכירות בש”ח באלפי שקלים 345 1380 1545
הוצאות עלות המכירות 0 0 0
רווח גולמי 345 1380 1545
הוצאות הנהלה וכלליות ופרסום 87 348 370
רווח תפעולי 258 1032 1175
הוצאות מימון 7 25 25
רווח לפני מס 251 1007 1150
רווח נקי 200 805 920
אחוז רווח גולמי 100 אחוז 100 אחוז 100 אחוז
אחוז רווח תפעולי 74 אחוז 74 אחוז 75 אחוז
אחוז רווח נקי 58 אחוז 58 אחוז 59 אחוז

הצהרות בעלים לבקשת הלוואות בערבות מדינה

הנני מצהיר כי הנתונים שנמסרו בשאלון זה הינם המדויקים ביותר שבאפשרותי למסור, וכי ידוע לי כי הסתרה מהותית של מידע עלולה להביא לפסילת בקשת הלוואה לעסק לאלתר. הנני מתחייב לא לשנות את הרכב וסכום הלוואות הבעלים לחברה ממועד הגשת הבקשה להלוואה בערבות מדינה, ועד לקבלת תשובה סופית (דחייה/ אישור ועדת אשראי).

שם הבעלים תאריך חתימה

היזם xx-xx-xx היזם

קרדיט: freepik

מאמרים נוספים

[contact-form]  

מימון נדלן

מימון נדל"ן מסחרי אם אתה יזם נדלן, זקוק למזומנים כדי להקים פרויקט נדלן, ידע יש, ניסיון יש, הפתרון מונח כאן לפניך עם יועץ מקצועי שעשה מימון פרויק נדלן גם לקטנים וגם לגדולים, עם הבנקים הגדולים, עם גופי המימון המובילים במשק, פתרון מהיר ומקצועי ונכון תוך פחות משבוע. גם אם סורבת בבנק ואתה מעוניין לקבל משכנתא למסורבי [...]

Leos Media & Interactive
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
Call Now Button