יועץ הפיננסי הלוואות בערבות מדינה שיעזור לעסק שלך – הכי מקצוענים סל יועצים

יעוץ פיננסי הלוואות בערבות מדינה או יועץ פיננסי לפתיחת עסק חדש או להרחבת העסק זהו הדבר הנכון שכל בעל עסק צריך להסתייע בו במידה נכונה, כאן תלמדו מה כדאי לעשות ומה לא כדאי לעשות

יעקב אלון | סל יועצים

מי זכאי לקבל הלוואה בערבות מדינה?

יעקב אלון עוזר לתומר מלכה לפתוח את דייליפטס העסק החדש באמצעות הלוואה לפתיחת עסק חדש

אורטל שולחת מכתב המלצה חם ליעקב אלון לאור קבלת הלוואה בערבות מדינה

מחשבון הלוואות בערבות מדינה – הגדלה ופיתוח עסק + הלוואות לפתיחת עסק חדש (לא קורונה)

המחשבון מציג את הסכומים הנפוצים ביותר של הלוואות בערבות מדינה, בהתאם לריבית הממוצעת של כלל העסקים שקיבלו הלוואות בערבות מדינה, ומעודכן בהתאם לפרסום האחרון של הקרן בערבות מדינה.

מחשבון הלוואות בערבות מדינה קורונה

המחשבון מציג את הסכומים כפי שפורסמו על ידי המדינה בתאריך 30 במרץ 2020

לשם מה צריך יועץ פיננסי? האם ועד כמה ייעוץ פיננסי לעסקים יכול לעזור?

אם יש לכם עסק, קטן, בינוני או גדול, אתם וודאי יודעים עד כמה לא פשוט לנהל אותו. ניהול של עסק, ולא משנה באיזה תחום מדובר, מצריך התייחסות לפרמטרים רבים וגם הבנה בתחומים שונים. יועץ פיננסי הוא גורם מקצועי שיכול לעזור לכל עסק ובעיקר בכל הקשור להתנהלותו הפיננסית, כפי שבאה לידי ביטוי בדרכים שונים. ניהול פיננסי נכון יכול להביא, בסופו של דבר, להצלחתו של העסק ולרווחים גבוהים.

יועץ פיננסי לקבלת הלוואות בערבות מדינה צריך ללוות עסקים לתקופה מוגבלת בלבד, ברגע שבעל עסק מזהה התנהלות לא נכונה, או קשיים בתזרים עליו לבצע בדיקה מקיפה באמצעות יועץ, יש להדגיש שלפי דעתי הליווי חייב להיעשות מתוך הבנה שהניתוח שמבצעים יוביל לתוצאות, ולא שהמטרה תהיה עריכת פגישות ייעוץ ובסופן אין מסקנות מהירות לביצוע.

למה הכוונה. המטרה של בעל העסק ושל העסק היא בעצם להגיע למצב של חוסר תלות ביועצים, כלומר היועץ צריך לזהות בניתוח מהיר את הקושי ולסייע באיתור הקושי, וגם בטיפול מול המערכת הבנקאית או של הקרנות. הרעיון של פגישות שבועיות של “ניתוח מה קרה לנו השבוע” הוא משהו שהוא מיותר ולא נדרש באופן אמיתי. להבהיר לכם. כל ניתוח שבועי נוסף הוא גורם להוצאה כספית שאינה נדרשת מצד אחד. ומצד שני היועץ הפיננסי יכול להרגיש שאם הוא יספר לך מה הבעיה אזי היועץ הפיננסי יכול לסיים את דרכו בבחינת ” הכושי עשה את שלו, הכושי יכול ללכת”, והרי שום יועץ לא רוצה לאבד את עבודתו ולכן היועץ ינסה למשוך זמן על מנת לייצר לעצמו הכנסות.

לשם מה צריך ייעוץ פיננסי

בעלי עסקים רבים מוצאים עצמם לא אחת מתמודדים עם קשיים פיננסיים שונים, המאלצים אותם לקבל החלטות הרות גורל. לעתים הם פונים לבנק כדי לקבל הלוואות בערבות מדינה או קרן פועלים לעסקים. פנייה לגופים היא הפעולה הנכונה, ולשם כך נדרשת היכרות עם כל החלקים של השגת ההלוואות. ולהתארגן לקראתם.

לעתים בעלי עסקים מבצעים שינויים מנהליים בעסק לרבות פיטורי עובדים, ובמקרים שונים הם בוחרים לסגור את העסק. ניהול פיננסי נכון, אותו מיישמים החל מהרגע הראשון, בעת פתיחתו של העסק, יכול למנוע את הקשיים האלה ולהביא להצלחת העסק.

בעזרת יועץ פיננסי הלוואות בערבות מדינה מקצועי ניתן לבחון פרמטרים שונים הקשורים להתנהלותו הכלכלית של העסק, לרבות ההוצאות מול ההכנסות, תזרים המזומנים שלו, ההשקעות השונות שיש לו ועוד. התייחסות לכל אלה ולפרמטרים נוספים עוזרת לבנות פרופיל מתאים של העסק ולבחון האם ועד כמה הוא מתנהל נכון.

אל היועץ הפיננסי ניתן לפנות כבר עם הופעת הסימנים הראשונים המרמזים על התנהלות כלכלית שגויה וגם עוד לפני הסערה הגדולה. בעזרת ייעוץ פיננסי לעסקים, המכיר את התחום וברשותו מגוון של כלים שיכולים לסייע לכם, אפשר לקבל החלטות נכונות וטובות יותר לעסק ולצאת מהמשבר שבו נמצאים.

כמובן שמומלץ שלא להמתין לרגעים קשים כאלה ולנסות להימנע מהם ככל האפשר, אולם טוב לדעת שישנו גורם מקצועי, כמו יועץ פיננסי, שיכול לסייע במקרים שונים ולשמש כמדריך.

מה חשוב לבדוק לפני שפונים ליועץ פיננסי?

לפני שפונים אל היועץ, מומלץ לבדוק את המוניטין של הלקוח, האם מדובר ביועץ שעובד בצורה משמעותית עם הלוואות בערבות מדינה, במידה ולא מכירים אותו או את החברה, שבשמה הוא עובד, כדאי לפנות ללקוחות קודמים ולבקש לשמוע מהם חוות דעת, או פשוט להסתכל על הדירוגים וההמלצות של הלקוחות שלו בגוגל.

יועץ פיננסי מקצועי ומנוסה הוא הכתובת הנכונה כדי להתקדם עם העסק “ולהמריא”.

להערכתי יועץ טוב ייתן לכם עצות טובות בשיחה טלפונית ראשונה ללא תשלום, יועץ טוב הוא יועץ טוב, מזהים את זה בשיחת הטלפון, אם יש לכם תחושה שאפילו במעט שהיא לא נוחה ואתם לא מקבלים ערך מוסף בשיחה עם היועץ אני מציע לכם לא להתקדם. , או שאתם לא בוחנים ביועץ תמתינו עם העניין. לעתים פגישה מקדימה היא דרך מצוינת לבחון אותו ואת אופי העבודה שלו. במהלך פגישה שכזו אפשר להתרשם מהיועץ ומהשירות שהוא מציע. אפשר גם לבדוק פרמטרים נוספים, כמו הכימיה אתו וגם התקשורת.

תקשורת טובה עם היועץ תעזור לכם להתמודד בצורה טובה יותר עם הקושי ובעיקר גם תאפשר לכם ליישם את הצעותיו באשר להתנהלותכם הכלכלית.

מאמרים נוספים

[contact-form]  

מימון נדלן

מימון נדל"ן מסחרי אם אתה יזם נדלן, זקוק למזומנים כדי להקים פרויקט נדלן, ידע יש, ניסיון יש, הפתרון מונח כאן לפניך עם יועץ מקצועי שעשה מימון פרויק נדלן גם לקטנים וגם לגדולים, עם הבנקים הגדולים, עם גופי המימון המובילים במשק, פתרון מהיר ומקצועי ונכון תוך פחות משבוע. גם אם סורבת בבנק ואתה מעוניין לקבל משכנתא למסורבי [...]

Leos Media & Interactive
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
Call Now Button